Troll Bedside Crib of Schardt Wieg. Ervaringen?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Dolce82, Sep 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

Dec 19, 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Hallo iedereen,

Omdat ik borstvoeding wil geven denken we er nu toch aan om een cosleeper aan te schaffen voor de eerste maanden.

Ik zag nu op Babydump de Schardt Wieg in promotie staan, deze is helemaal compleet met matras, lakens, enz... Ze kan gebruikt worden als gewone wieg of als cosleeper. Maar ik weet niet of ze wel verstelbaar is in hoogte zodat ze mooi gelijk met de matras van ons bed kan gezet worden.

Dan is er ook nog de cosleeper van Troll. Deze is niet compleet zoals de Schardt maar wel verstelbaar in hoogte.

Iemand ervaringen met één van beiden? Of met een andere cosleeper?

2. IngeM

IngeM Fanatiek lid

Dec 17, 2011
    1,590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Ik heb een troll cosleeper, die beviel erg goed!

Ik zou de bekleding van die andere wieg nooit gebruiken ivm het gevaar dat de baby er met z'n gezicht tegenaan komt te liggen. Dus het zou voor mij geen meerwaarde hebben dat dat er bij zit.

3. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

Dec 19, 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Bedankt voor je reactie Inge.

Ja ik was ook al aan het denken van gewoon een matrasje, hoeslakentje en dekentje. Zo is ons ledikantje ook gedekt. Ben ook geen fan van die omrandingen. In onze box hebben we wel een parkomranding maar die staat beneden en daar komt baby alleen in te liggen als er iemand in de buurt is...

4. ducky

ducky Bekend lid

Aug 30, 2010
    531
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier ook een troll COsleeper. Voor beide Kids gebruikt. Ik vind het echt ideaal! Zeker als je borstvoeding geeft, hoef je er niet uit. Door het hekje ligt je kindje toch veilig, ivm dekens van jezelf of eruit rollen.
    Bedje blijft ook prima, geen mankementen of iets.

5. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

Dec 19, 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Denk dat we toch maar voor de Troll gaan.

Nog 1 vraagje: hoelang konden jullie baby's erin?

Share This Page