Ik ben op zoek naar een leuk museum voor een jongen van 5 jaar. Ik wil in het voorjaar een dagje en nachtje met hem weg gaan. Eerder ook wel eens gedaan en dat was erg knus. Toe. naar Utrecht en gecombineerd met een bezoek aan het Nijntje museum. Andere musea die in de smaak vielen zijn het DAF museum, tentoonstelling in het Evoluon, een edelstenen mijn op vakantie, oertijdmuseum in Boxtel. Wie heeft er nog leuke suggesties? Ik dacht zelf aan het kinderboekenmuseum maar twijfel een beetje.
Maritiem museum Rotterdam Mariniers museum Rotterdam Museum voor volkenkunde Leiden Naturalis Leiden Natuurmuseum Brabant Tilburg Natuurhistorisch museum Leeuwarden Museon Den Haag
Kinderboekenmuseum in Den Haag is heel leuk! Kan je combineren met Scheveningen/ Madurodam. Maritiem museum in Rotterdam is ook erg leuk!
Museon, heb je ook gelijk toegang tot het Omniversum Archeon Nationaal Militair Museum Maritiem Museum Spoorwegmuseum Aviodrome Kinderboekenmuseum Naturalis Nationaal Gevangenismuseum Deze vielen allemaal in de smaak bij mijn kinderen.
Ik ben er met mijn kinderen laatst bijna 4 uur geweest maar die zijn al wel een stuk groter dan die van jou.
Ik ben er vorig jaar geweest met mijn zus we hadden een 2 en een 4 jarige bij ons en hebben ons ook zeker 2.5 uur vermaakt
mijn jongens vonden rond die tijd de volgende musea leuk: Naturalis spoorwegmuseum nationaal militair museum aviodrome
- Openluchtmuseum Arnhem - Zuiderzeemuseum Enkhuizen - Watermuseum Arnhem (kun je misschien combineren met het Openluchtmuseum op twee verschillende dagen).
Deze is echt heel erg leuk, ben er vandaag geweest met mn jongste, weet zeker dat we nog een keer terug gaan.
- Beeld en geluid in Hilversum - Paleis het Loo heeft tegenwoordig een kinder deel, maar ook de speurtochten zijn leuk (dieren zoeken in kamers etc). - spoorweg museum - nemo - Villa Zebra in Rotterdam