Krijg je automatisch toegang tot legoland bij Lalandia Billund?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door ikkie97, 25 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.899
    3.931
    113
    Ik kan het even allemaal niet vinden. Ik heb ergens gezezen dat je bij Lalandia Billund een of andere pas kunt kopen waarmee je toegang hebt tot verschillende dingen waaronder Legoland. Echter op de site van Lalandia staat dit niet. Wel toegang tot een aantal andere dingen, maar zie nergens waar je Legoland erbij kunt boeken.

Wel bij sommige andere parken die 1 tot 1,5 uur rijden zijn van Billund.

Waar kun je nu het beste boeken? Bij Lalandia zelf of de toegangskaarten voor Legoland apart kopen via Dansk oid?

2. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.445
    1.129
    113
    Bij tui kun je vaak een pas voor legoland bij boeken.

Voor ons was het echter goedkoper om rechtstreeks bij lalandia te boeken en de toegang voor legoland zelf te regelen. Lego catalogus biedt vaak 1 plus 1 gratis of dansk biedt korting.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.857
    113
    Het is zo ontzettend wisselend. We zijn 3 x naar Legoland geweest waarvan 2 x bij Lalandia.
    Ook op verschillende manieren Legoland erbij gedaan, want de aanbiedingen verschilden enorm. Wat de ene keer goedkoop was, was de andere keer duur. Via Groupon volgens mij een keer los gedaan, andere keren via TUI waarbij je ook toegang tot andere dingen kreeg, zoals een dierentuin enzo.
    Ook de prijzen van die huisjes waren zo vaag, kreeg zulke wisselende prijzen via verschillende aanbieders of met grote verschillen als je een dag eerder of later kwam. Vaak waren die grote vrijstaande huizen dan ook nog goedkoper dan zo'n klein huisje.
    Via TUI zat er volgens mij ook beide keren een doos Lego bij, best leuk.

4. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.277
    1.440
    113
    Wij kregen voor 1 persoon een resort pas er gratis bij (via tui) waarmee je naar legoland, dierentuin en een klimbos kon gaan. Wij konden voor 100 euro pp passen bij kopen voor de rest. Wij hebben dat gedaan en gingen dan in de ochtend naar legoland en in de middag dierentuin/klimbos. Je kunt er overigens niet mee naar legohouse.

Het ligt er een beetje aan hoe vaak je naar legoland wil gaan en of je ook naar die andere parken wil gaan. Via het legoboekje krijg je vaak het 2e kaartje gratis. Wij zijn al 2 vakanties in lalandia geweest.

Deel Deze Pagina