Home Page | Games Workshop Warhammer is een groot (bord)spel sinds 1983. Ik vraag me af of er hier mensen zijn die ook warhammer spelen? Of je man of je vriend? Wat vind je ervan over deze hobbie? Stom? Leuk? Waarom spelen mensen dit in hemelsnaam? Ik vind het rustgevend om de poppetjes te schilderen. Mijn man en ik spelen het spel met een groot leuke community Ik ben benieuwd welke army jullie spelen, ik speel Warriors of Chaos. Ik heb een foto toegevoegd van Warhammer!
ik heb hier nog een doos vol boeken van warhammer staan, zijn te koop...als je interesse hebt kan ik wel kijken of er ook nog warriors of chaos tussen zit? PB maar bij interesse!
Mijn man speelt het, hij heeft de begindoos met High Elves en Skaven, en is nu vooral aan het uitbreiden bij de High Elves. Hij is er helemaal gek op, vindt het schilderen rustgevend en het spelen supergezellig, en ik vind het wel leuk staan in de kast
Da's super. Ik ga je vanavond pb'en. Ik vind alles wel leuk om te verzamelen en te painten. Mijn man speelt ook high elves en skaven. Hihi. (zit op mobiel kan niet uoitgebreid antwoorden)
mag D&D ook? Inmiddels zo ver gevorderd dat we 3.8 spelen (eigen ontwikkelde variant die dus tussen 4.0 en 3.5 inzit) in eigen wereld met eigen extra's en eigen campaign. Mijn ex deed veel warhammer, 40k geloof ik. Ik vindt het verhaal leuker dan het gevecht dus D&D is meer voor mij
Hier ook een man die het erg graag zou gaan spelen..1 dubbele keukenkast staat vol met het spul. Maar moet nog allemaal geverft worden. Doordat we veel hebben verbouwd en dus met de spullen rond hebben moete slepen is er nooti meer iets van gekomen. Maar ik hou stilletjes mijn mond....nu staat het nog netjes in de kast. Anders zou ik dus de hele kamer vol hebben staan.
Hier geen Warhammer, maar Magic The Gathering fan. Ik zou Warhammer (en D&D) graag ooit eens gaan spelen. Ik houd het nu nog even bij MTG, daar zit nu alweer genoeg geld in
Geweldig dit; ik heb in twee dagen twee nieuwe woorden en hun betekenis geleerd: warhammer en shizzle!
Ik dacht dat shizzle een dansje was... FOUT!! Warhammer ben ik niet mee bekend eigenlijk, ik ga het eens opzoeken!