Mijn zoontje loopt nog niet, dus hij draagt nu schoentjes met zachte zool. Ik heb al verschillende schoentjes geprobeerd, maar het blijft een moeilijkheid; hij trekt alles uit!!!! Hij weet hoe hij zachte klittenband openkrijgt, en hij trekt net zo lang aan veters tot ze losgaan. Bij elastiekslofjes wrijft hij net zo lang met zijn voeten over elkaar tot ze achter elkaar haken en dus toch ook uitgaan. Wie o wie kan me vertellen welke schoenen wel blijven zitten met friemelige babyhandjes en voetjes???
Volgens mij krijgen creatieve kindjes alles wel uit! Dochter had in de wintermaanden daarom vaak maillots aan en in de warmere maanden gewoon blote voetjes. Ik ben heel wat sokjes kwijt geraakt, schoentjes moest ik vaak een heel stuk terug om het exemplaar ergens van de straat te plukken!
haha ja ik ben er ook bang voor.. Had eerst ook vaak Babypaws aangetrokken, dat ging prima, maar sinds paar weken krijgt hij ook DIE dingen uit.. Zucht. Hij krijgt alleen zo snel koude voetjes, vind ik zielig Binnen blote voetjes ok, maar buiten.. Ja als het zomer is wel Kan iedereen die grappige wriemelteentjes zien (hij heeft echt heel grappige voetjes, beetje zo'n apenpootjes, lol)
Ik zou het gewoon zo laten. Mijn zoon trok ook altijd zijn sokken en schoenen uit, maar nu hij loopt vind hij schoenen wel erg stoer en geef ze zelf aan mij om ze bij hem aan te trekken.
Toevallig van de week leren bambino slofjes bij het kruidvat gekocht. Waren in de aanbieding voor 12 euro en die zitten toch stevig vast! Ik heb ook babypaws maar die krijgt ze ook uit. En slofjes waar het elastiek om de achillespees zit zeg maar zijn helemaal snel uit.