Bij de hans tektiel hebben ze leuke vele effe mutsjes en ik zelf had er toen twee bij de hema. en 3 gekregen witen nooit gebreukt
Hier ook veel mutsjes op gehad, maar ja mijn meisje is ook van november en het was errug koud, sneeuw enzo. Maar in mei, ik denk haast dat je ze alleen de eerste dagen ofzo op heb. Van het merk bam-bam heb je leuke mutsjes. En Lief! heeft ook leuke.
Hay! Ik heb de mutsjes voor Christy bij prenatal gehaald! Leuke van o.a. Nijntje, met beertjes, boy, girl, je hebt van alles! Maat vond ik geschikt voor zo'n klein hoofdje. Persoonlijk vond ik die van zeeman bijvoorbeeld wel erg groot voor op zo'n klein hoofdje. Christy is in juli geboren en ze heeft de eerste twee maanden zo'n mutsje op gehad. Ik had er dus ook een stuk of 5. Dit kwam o.a. doordat ze erg klein geboren was en snel warmte verloor.
Ik heb er meerdere. 2 van de zeeman (gewoon wit), 1 mutsje van het merk Lief en nog 1 van de hema. 4 stuks lijkt me genoeg
ik heb had 5 mutsjes ofzo... Maar ze heeft alleen de eerst 2 dagen een mutsje op gehad en naar buiten .. Elle is dan in november geboren.. Ik zou er 2 kopen.. 1 die doen ze gelijk op als de kleine geboren en als hij/zij schoon is dan kan je gelijk een schoon mutsje op doen... Ow ja als de kleine geboren is dan krijg je een mutsje van rainbow babies met de naam erop .. Echt super gaaf ... geboorte kaartje opsturen en 2 dagen later ligt het mutsje in de bus
Ik zou er ook 2 kopen, wat novmama al schrijft, 1 voor direct na de bevalling, die is dan meteen ook echt vies . En 1 voor daarna.