Hallo allemaal, ik ben Marieke, 29 jaar en moeder van Sem (ruim 1,5). Ik ben nu 7 weekjes zwanger van onze 2e, echt super!! Mijn partner en ik kunnen het echter niet over namen eens worden....(vast een herkenbaar probleem ) Wie heeft er nog leuke suggesties passend bij de naam Sem. Jongens- en meisjesnamen zijn welkom aangezien het voor ons weer een verrassing gaat worden. Alvast bedankt voor jullie hulp! groetjes Marieke
Er kan heel veel bij Sem. Inderdaad, wat zijn jullie wensen: kort/lang, Nederlands/Engels, top20/minder voorkomend etc.? En welke namen/wat voor soort namen lijken jullie leuk (behalve Sem dan)?
Gefeliciteerd! Jongen: - Sem en Mika - Sem en Raf - Sem en Lenn - Sem en Vince - Sem en Mick - Sem en Max - Sem en Wouter - Sem en Luc - Sem en Tijn - Sem en Ruben - Sem en Noah - Sem en Ties - Sem en Beau - Sem en Cas Meid: - Sem en Lotte - Sem en Mila - Sem en Roos - Sem en Meike - Sem en Ella - Sem en Floor - Sem en Lize - Sem en Nore - Sem en Liz - Sem en Suze - Sem en Zara - Sem en Mare - Sem en Liv - Sem en Isa
Heb ook een zoontje dat Sem heet. Ben niet zwanger van een tweede, maar ben wel eens aan het fantaseren over namen voor een tweede: Tom (of Thom) Thomas Stan Noor (mijn favoriet, maar vindt mijn man helemaal niks) Maartje Linde Laure Noa