Hallo, Ik ben nog maar kort zwanger en het is nog afwachten of alles goed zal gaan, maar... al heel lang denk ik na over een meisjesnaam, namelijk: Anna-Lyn Anna-Lin Anna-Lynn De laatste vind ik de mooiste schrijfstijl maar ergens vind ik die dubbel n zo overdreven. Wat vinden jullie? Of vind je het helemaal niks? Hoor het graag!
Ik ken de naam alleen met dubbel -n en ik vind dit ook het mooist. 'k Zou 't ook automatisch met een dubbele -n schrijven.
ja,ik vindt met dubbel N ook mooier,vindt het zowiezo een erg mooie naam... veel geluk met je zwangerschap,geniet ervan. groetjes petra
Dacht dat je alleen meisjesnaam had Maar toen ik zwanger was 5 weken, was ik er nergens mee bezig geweest dan alleen maar genieten! En we hebben wel namen bedacht maar we hebben het nog niet definitief besloten... Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Droom al zo lang van een kindje.. en ja namen bedenken, het wisselt nogal eens! Eerst hadden we een andere meisjesnaam. En nu is deze favoriet. Kan zijn dat ie weer veranderd, maar is voor ons toch wel heel speciale naam, nu al!
Als je de dubbel N op het eind overdreven vindt staan kan je er ook nog Lynne van maken. Ik zou persoonlijk niet afwijken van die dubbel N anders is het net of het verkeerd gespeld is.
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik vind Anna-lin het leukst, maar zou het dan als Annalin schrijven.
Vind Anna-Lin niet mooi, lijkt vreemd. Anna-Lynn en Anna-Lyn niet zo veel verschil, weet niet wat ik van die beide zou doen.