Al eerder een topic geopend en nu zijn we dan eindelijk zo ver, dat de definitieve naam steeds dichter bij komt. Wat vinden jullie mooier staan bij de naam Sven? Sven en Olaf (neig ik zelf het meeste naar) Sven en Olav Sven en Ivar (neigt vriend het meeste naar) Alvast bedankt voor het meedenken!
Ik vind ze beide mooi, Ivar stond ook op ons lijstje. Dus als ik dan moet kiezen Ivar. (ook al vind ik Olav ook eigenlijk toch wel even mooi, aan mij heb je dus niks )
Ik vind Olaf een mooie naam, maar ik zou niet voor een v gaan op het einde (waarom weet ik niet, maar daarom ) Ivar vind ik ook wel leuk, maar Olaf net wat mooier
Vind Ivar een mooiere naam maar ik vind Olaf weer mooier staan bij Sven. (vind Olaf ook een mooie naam overigens )
Ik heb gekozen voor Ivar. Leuke naam en Olaf/Olav ook wel oke maar Ivar vind ik ook leuk bij de naam van je zoontje.
Manlief (die "per ongeluk") over mijn schouder stond mee te kijken, vind Olav een mooie naam en stoere schrijfwijze. Ik ook wel eigenlijk ...
Fijn om alle reacties te lezen! Het gaat in de poll toch aardig gelijk op tussen Olaf en Ivar.... Maakt het er nog niet echt gemakkelijker op, haha
Sven en Olaf. Olav met een V vind ik nier zo mooi en in dit geval ook tè voor de hand liggend omdat er in Sven ook al eem V voorkomt.
Vind beide namen leuk, maar Ivar het leukst! Ook grappig, Sven en Ivar stonden op ons lijstje ook (maar we krijgen een meisje hihi)
Toevallig! Heb ik zelf ook al regelmatig meegemaakt hier op het forum, mensen die schijnbaar dezelfde smaak hebben/hadden. Voornamelijk met meisjesnamen!
Ik vind Ivar een mooiere naam. Olaf klinkt leuker in combinatie met Sven. Maar daar zou ik persoonlijk niet te veel op letten. Het zijn toch twee aparte mensen.
Toen ik de topictitel las dacht ik..ik ga stemmen op Ivar, terwijl ik Olav ook leuk vind. Maar bij Sven vind ik Olav leuker!
Meningen zijn nog steeds ongeveer gelijk voor Olaf en Ivar. Ik blijf zelf toch Olaf leuker vinden.... Nu nog eens goed in gesprek met vriend, haha
Beide wel leuk maar zou gaan voor Olav , mooiere schrijfwijze. Ivar vind ik ook leuk, misschien wel unieker dan Olav !