Hallo meiden, Liep al dagen in mijn hoofd of ik een topic zou openen maar door het lef van Loesie durf ik het ook. Wij gaan ook weer starten voor een brusje van ons ventje. En zijn eigenlijk alvast aan het zoeken naar Turkse namen . Ons ventje heet Seyhan. Nu hadden we bv wat namen in gedachten en ben erg benieuwd wat jullie denken. Evt andere namen is ook leuk om te horen Groetjes Ons wondertje Voor een evt zusje hebben we Nisa of Esra in gedachten
Ik ben een groot fan van de naam Emre! En voor een meisje vind ik Nisa heel lief (en leuk ). Esra trouwens ook.
Emre. Mooie naam! En Nisa voor een meisje, vind ik erg lief klinken. Nou hopen dat je er over 9 maanden al 1 (of 2 ) van kan gebruiken. Succes!
Ik had bij Seyhan al Emre gestemd, want die had je toen toch ook of niet?!? Die vind ik nu weer het mooist! En voor een meisje vind ik Nisa EN Esra geweldig! Ik heb een (nl) meisje in de klas die Esra heet, zo'n lief meisje is dat! En wat fijn dat ik je over de streep heb getrokken! haha! Liefs
Emre vind ik heel leuk, maar ik dacht eigenlijk dat het om meisjesnamen ging . Tamer vind ik namelijk ook echt een meidennaam (ook leuk trouwens). Esra vind ik weer meer een jongensnaam , Nisa wel leuk voor een meid. Dus ik weet niet of je wat aan mijn bijdrage hebt
Emre is leuk! Esra ook wel, de rest vind ik wat minder, maar dat komt misschien omdat ik die ook niet gewend ben.
Turkse namen die ik mooi vind: Meisjes: Meryem Filiz Jale Leyla Sevgi Inci Talia Yonca Ayana Meral Kaya Nazan Aliya Sibel Arzu Ilayda Jongens: Aslan Erol Cem Halil Kemal Ilyas Deniz Tarik Fero Anders vind ik Emre en Taner uit jouw rijtje leuk. En Nisa en Esra zijn ook mooie namen! Groetjes, Eos
Ons wondertje gelijk heb je! Hoop leuke namen op je lijstje, maar Emre is leuk!!! Meidennamen vind ik ook erg mooi, ik geloof dat ik Esra voor een meisje het leukst vind. Betekent Emre nog iets?
Heb ook voor Emre gestemd, anders vind ik Taner of Tamer ook leuk. Maar bij Tamer moet ik wel aan dat sapmerk denken
Ik zeg Emre, vind ik heel mooi en ook goed bij Seyhan passen. Voor meisje vind ik Nisa geweldig Esra vind ik iets minder wel vind ik Esri weer mooier klinkt wat liever