Hallo allemaal, Voor ons derde kindje zijn we al eventjes aan het zoeken naar een leuke naam, maar wat is het lastig! De naam moet passen bij de namen van de broer en de zus, Tom en Sofie. De namen die we tot nu toe hebben zijn: Luuk , Max en Jens. Kunnen jullie ons helpen met het vinden van DE NAAM en even aangeven welke naam jullie het leukst vinden?? Thxs
Ik vind Luuk en Jens leuk erbij Nog wat ideeën: Koen Niek Stan Bram Mart Lars Jorn Joep Melle Loek Pim Mees Siem, Sieb/Siep Cas Fedde Hidde Jelle, Jelte
uit jouw rijtje kies ik : Max suggesties : met een -o- zou leuk zijn, omdat Tom & Sofie die ook hebben : Jort Job, Jorn Bob of Finn Raf Nick Lex
Tom, Sofie en....... Luuk! Max hou ik niet zo van, maar verder een prima naam. Jens vind ik echt heel soft klinken. Hou ik niet zo van. Verder leuk of leukere namen: Gijs Roel Pim Mees Guus Bas Cas Stijn Lars Joep Noud Mats Mart Nick Niels Nils Lucas Ben Leon Chris Pieter Marijn Noah Coen Bram Thijs Ivo Beau Simon Milan Tobias Fabian Mark Bob Job
Ik ben helemaal weg van de naam Luuk. Past helaas niet zo bij ons gezin, anders zou onze zoon ook zo gaan heten!
Jens en Loek! Ipv Luuk. Andere ideeën: Jelt Mels Mats Joep Stijn Thijs Stan Stef Lars Mees Guus Siem( combinatie van Tom en Sofie) Duuk Rijk Niek Niels Sam
Max, heel leuk! In ieder geval niet Jens. Idd een softe naam. Vind ik zonde naast de mooie en krachtige namen van broer en zus. Ik zou het wel internationaal houden, net als je andere kids. wat ideetjes: Luc Vince Sam Vic Lucas Samuel Mick Beau Ben