hoi, wij willen graag ons 2e kindje vernoemen naar de opa's (2e en 3e naam). de opa's heten: Leonardus en Anton als het een jongen word dan worden de 2e en 3e naam: Leo Anthony maar als het een meisje word willen we de namen 'vrouwelijk' maken. alleen komen we er niet uit. hebben jullie ideetjes?
Oh leuk, ik hou van namen bedenken! Leonie Antoinet, maar daar hebben jullie zelf vast ook al aan gedacht.... Leona Leone Anne-Lea Anne-Lola Annelore Leonelle Leonette Leonoor Leonora Leontyn Leora of een beetje mixen met de letters... Noëlle Noëlla Noélany Noélanthe (hihi t wordt steeds leuker ) Anton is een stukje lastiger... Antonia Antonína (zo heette een meisje uit mn klas, klemtoon op de i) Antonelle Antonella Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt!
wij hebben onze oudste naar opa leo vernoemd: Leonora Leonie en Leona stonden ook op ons lijstje, maar Leo-NIE vond ik toch niet zo'n leuke vernoeming. En Leona vond ik wel stoer, maar ik vond het lievere leonora leuker. Beetje klassieker, a la doopnaam. Anton Anna Antje Antien/ Antiene Tonia
Dan vind ik Leonora Anne het mooist maar het ligt ook een beetje aan de voornaam natuurlijk. Het moet lekker "lopen" zeg maar.. Ik zie dat je echt nog heel pril zwanger bent dus een voornaam is misschien nog lastig..
een voornaam weten we nog niet echt. en misschien word het wel een jongen opzich vind ik Anne Leona wel lekker klinken. alleen zit je dan met de innitialen: bijvoorbeeld: b.a.l v.a.l d.a.l g.a.l
Leonie Antoinette Leona Antoinette Leora Antoinette Lena Antoinette Leonie Anita Leona Anita Leora Anita Lena Anita
d.a.l. vind ik niet zo erg.. de andere zijn wat minder, maar ach - als het de namen zijn, zou ik me daar niet druk om maken.
Annette vind ik ook leuk vanuit Anthony, misschien iets meer vernoemd omdat er ook een T in zit. Leona en Leonora vind ik beide suoer mooi! Leona Annette!