haii, wij weten sinds gister dat we nog een dochter krijgen, we hebben al een dochter van 4 ze heet Sienna. We zitten al te brainstormen over een naam, maar mijn vriend heeft niet echt een goede smaak naar mijn mening hahaha. ik vind Loraily heel leuk, maar dat wil manlief niet, en Noemi ook maar voor de rest kan ik niet echt een naam vinden waarvanik denk ja! Ik hou ook wel van 'rare' namen en namen als Imani (zo heet een kindje in omgeving). Als we een zoon zouden krijgen had hij Zyon geheten ( spreek je uit als Saajon). Wie kan ons een beetje helpen???? thanx!! groetjes Sammy
Ik vind yaël een mooie naam voor een meisje. Laatst de naam Yrsa gehoord vind ik ook wel lekker apart. De naam van mijn meisje natuurlijk Anaïs. Joolz/Jules stond ook hoog op ons lijstje(wij konden niet kiezen en hadden 4!! mogelijke namen voor een meisje)
thanx voor de reacties allemaal, ze staan op het lijstje voor overleg met man @ pinguin: hoe spreek je dat uit anais? lijkt me heel mooi.. groetjes Sammy
Ik ben er ook nog niet uit dus lees mee maar goed onze dochter heet Jaeda, misschien vind je dat wat? Lois maar dan met twee puntjes op de i vind ik ook mooi! Sienna vind ik ook prachtig maar dat vind m'n vent niet leuk..
@dropfruit: ja Lois vind ik ook leuk! en jaeda ook, alleen heet de hond van mijn beste vriendin zo.. mijn vriend vind alleen de namen die ik leuk vindt 'raar'. hij houdt meer van simpele namen als melissa en daniella.. best aardig maar zo heten al vrij veel mensen in nederland (mijn vriend is afrikaans..) ik ga het maar weer voorleggen, kijken watvoor commentaar meneer nu heeft
Bij mijn zoon zit een kindje op school wat milagre heet. Vind ik ook wel leuk. Tja .. ik hou wel van aparte namen. Bailey stond ook heel hoog op mijn lijstje maar dat vond manlief echt niets.
is ook toevallig, mijn vriend spreekt portugees van huis uit en milagre betekend 'wonder' , wel mooi die bewaren we !
Wat dacht je van Vida...? Het betekent 'leven'. Ik vind 'm prachtig, maar helaas heet het dochtertje van een kennis al zo. Hij past ook mooi bij Sienna vind ik.