We hebben al jaren de namen van de kinderen die we hopen te krijgen. Hopelijk zijn we snel zwanger. Als het dan een meisje is willen we haar Evi noemen. Probleem is dat ons eerste meisje ook een naam heeft die met een E. begint. Dan hebben we twee kids met een E als initiaal. Dat is dus niet handig. Dan moet Evi dus een tweede naam krijgen. Wie heeft een idee? Evi .......? Zelf dacht ik: Evi Noëmi maar dat vindt manlief niet mooi
Evi Noëmi vind ik ook niet zo mooi omdat het rijmt. Omdat Evi erg kort is, zou ik voor een langere tweede naam gaan. Evi Sophia Evi Josephine Evi Charlotte Evi Frédérique
Evi Amée Evi Anniek Evi Anouk Evi Bodée Evi Bodijn Evi Bodine Evi Carlijn Evi Caró Evi Cató Evi Céline Evi Chinou Evi Cleó Evi Cloé Evi Daniek / Evi Danique Evi Eliza / Evi Elisa Evi Elize / Evi Elise Evi Fabiënne Evi Fae / Evi Fay / Evi Faye Evi Feline, Evi Felien Evi Fem Evi Fiora Evi Florine Evi Isabel Evi Jane Evi Janique / Evi Janiek Evi Jasmijn Evi Jeanique Evi Jolée Evi Jolijn / Evi Jolein Evi Jorien Evi Jozefien Evi Julée Evi Juliët Evi Julijn Evi Kate Evi Madée Evi Madelief Evi Mae / Evi May / Evi Maye Evi Manouk Evi Mara Evi Marée Evi Marijn Evi Marlou Evi Maya Evi Milou Evi Nyree Evi Olivia Evi Philou Evi Robijn Evi Roos / Evi Rose Evi Rosa Evi Sabijn Evi Suzan Evi Veró Evi Veronique Ik zou trouwens Evie of Evy schrijven ipv Evi, omdat als je nu vrolijk Evi! met een uitroepteken wilt schrijven, er praktisch Evil staat. (Als je het toch zo schrijft zou ik een 2e naam in elk geval niet met een L laten beginnen)
Ik zou trouwens Evie of Evy schrijven ipv Evi, omdat als je nu vrolijk Evi! met een uitroepteken wilt schrijven, er praktisch Evil staat. (Als je het toch zo schrijft zou ik een 2e naam in elk geval niet met een L laten beginnen)[/QUOTE] Wat een goede tip! Helemaal nog niet aan gedacht,bedankt! Las hierboven ergens Evi Esmee, vindt dat wel heel mooi!