Hoi meiden, Ik ben pas 9 weken onderweg (vanmorgen eindelijk een echo gehad ) maar met onze zoon vonden we het zo moeilijk om een naam te bedenken dat we nu maar op tijd gaan beginnen. De naam moet bij L.iam passen, zijn 2e naam is D.ani. Nu willen we ook weer 2 namen. Ik had zelf Aiden (op z'n engels uitgesproken) bedacht. Maar ik heb nog geen wauw gevoel bij deze naam. En voor een meisje heb ik helemaal nog geen idee! We houden trouwens niet van namen als Pleuntje, Siem, Teun enz. En ik hou er niet van als de naam afgekort kan worden. Ik vind het weer zo lastig! Gelukkig hebben we nog even
Aiden zou ik als Aidan schrijven. Andere ideetjes: Adam Alan / Allan / Allen / Allyn Alban Alec, Alex Alexis Alger Alton Alvin, Elvin, Elwin Andrew Angus Anthony Arden, Arlen Aron / Aaron Art, Arthur Ash, Asher, Ashton Astor Aubrey Audley August Austin, Austen Avery Barry Beau Benjamin Braden / Brayden Bradley Brady Bram Brandon, Brendan, Brennan Brian Brice / Bryce Brody Caden / Caiden / Cayden / Kaden / Kayden Caleb Cameron Carbry Carter Cassidy Cedric Charlie Chas / Chaz Chase Chris Cian Clint Colin / Collin Corbin, Corwin Curtis Daley / Daly Dalton Dan, Dane Darcy Darian, Dorian Dave Davin, Devin Dean Dion Dylan Elias Emil Felix Finnegan Flynn Gideon Isaac Ivan Ivor Jace James Jason Jim Joel Jonah Jules Justin Kevin, Kelvin Kieran Kilian Marcus Marvin Max Mellan Melvin Micah Mike Milo Morris Myron Nathan Neil Nevan Nick Noah Nolan Oran Oscar Otis Patrick Quin / Quinn, Quinten, Quincy Reagan Rick Ronan Rowan / Roan Ryan Sean Shane Shay Silas Stan Thom / Tom, Thomas Tierney Tobin Tristan Vince
Bedankt voor de reacties @7michelle7 heb je ook meisjesnamen suggesties? Je hebt wel heel leuke namen er tussen zitten die mijn smaak zijn.