We zijn in blijde verwachting van een jongetje! :-D Echter wil het qua naam nog niet zo lukken.. vriend is nogal kritisch haha. Op de shortlist staan nu: - Tijn - Stijn - Morris Of of een van deze dé naam is.. ik twijfel.. Jullie leuke suggesties? Wel graag duidelijk te schrijven/uit te spreken namen. Alvast bedankt!
Ik vind morris leuk! Tijn en stijn vind ik wat saai. Thijmen vind ik weer wel erg mooi en een goede optie.
Tijn vind ik de leukste naam uit het rijtje. Andere opties: Wessel Tristan Cas Milo Sebas Jort Dani Joris Jasper Rover Boet
Ik ken een Styn (mama en papa hadden een y in de naam vandaar geen ij) en een Morris. Beide mooie namen! En Tijn stond op onze shortlist als 't jongen zou zijn. Lastig kiezen zo haha
Morris is leuk Andere ideetjes: Sten, Stan Dex Fender Lennon Silvan Tobin, Tobe Boaz Roan Cas Niek Stef Jip Lenn / Len Sen / Senn Flynn Mick Jim Kai Raf Seb / Sepp Rens Casper
Bedankt voor jullie reacties! Er zitten leuke namen tussen! Even weer verder overleggen met vriendlief!