Ik ben helemaal blij............. met al deze leuke namen wordt het wel moeilijk kiezen! Ik moet gelijk maar een heel nestje nemen... Nee hoor, met 1 zijn we al zo superblij...!
Onze labrodor reu heet Mick. (was eerst Mickey, maar het is nu zo'n beer, dat dat niet echt meer past. )
Zie mijn album voor een kleine labrador.. zooooo lief! Hij heet nu nog Remi maar dat wordt waarschijnlijk Sam.
Onze bruine lab heet Tygo. Verder vind ik ook leuk: * Marley (uit het boek Marley en ik, het gaat over een blind labreu) * Storm (zo heet 1 van Tygo's vriendjes) * Diesel * Joep * Handsome (ja raar maar waar , zo heet ook 1 van Tygo's vriendjes en naarmate je de naam vaker uitspreekt wordt hij steeds leuker) * Django Ik kan nog veel meer namen bedenken (dan ga ik gewoon na hoe de honden hier uit de buurt heten hihihi) Als wij er ooit een 2e bijnemen gaat hij Marley heten, dan staat al vast voor ons. Maar dat duurt nog wel even. Liefs, Tanya
Onze honden heten Raptor (spreek je uit als Reptor) en Phoenix (spreek je uit als Fieniks)! Wij vonden Chester ook leuk of Vega (Veka), Dancer, Kerel (ook tof)! Er zijn zoveel leuke honden namen! Succes...
Onze Golden retriever heet "Forza" en het is een jongen Mijn man zijn Labrador vroeger bij hem thuis heette: Urko (jongen) Liefs Winter ***
Wi hebben een reu die Andor heet. Een teefje dat Esta heet en een x lab die Nora heet. Maar das dus ook een dame. Nora zou blindegeleidehond worden en Nora betekent 'helpende', vonden wij wel toepasselijk. Helaas is ze afgekeurd. Andor en Esta betekent verder niets.
Mijn newfoundlander heet Thor en ik heb een duitste herder reu die heet Kyan en een teefje met de naam Kyra....echt een setje Dacht niet dat er nog een kleintje zou komen dus heb het teefje de naam gegeven die ik ooit bedacht had voor een meisje....moet nu dus een nieuwe naam zoeken mocht het een meisje worden want om mijn dochter straks ook Kyra te noemen hahahahahaa ik zie het al voor me! Ik roep mijn dochter en komt mijn hond aanrennen Hiervoor hadden we een golden die heette Rocky en ik zag ergens de naam Diesel voorbij komen die vind ik leuk!
Onze laatse hond heette Mazzel.die we nu hebben heet Paco, en wat ik ook helemaal te gek vind is Woest. Succes