Wij hebben geen labrador maar wel een pup genaamdiego Zijn broers heten Duco,rebbel en Bink. Liefs,Claudia
Geweldige foto's... Jullie hebben goed je best gedaan. Er zijn al heel wat leuke originele stoere namen voorbij gekomen. We hebben zelf als optie Hero bedacht, maar we moeten dan steeds aan jam/frisdrank denken. We hebben nu in ieder geval keuze genoeg! 8)
ik ken zo veel mensen met labradors: Spike Knuppel (zielig he, is niet leuk) Buxy Onix (=edelsteen, maar het lijkt net op : hoe heet je hond? oh, niks) Bully Billy en nog zoveel mooie namen mijne heet Bengel de beagle
Mijn zwarte lab heette / heet eigenlijk maar woont bij mn ex jammergenoeg. Odi, paste echt perfect bij die kop van m (odi komt uit de film garfield) Of Bink is ook leuk als je een beetje stevige hebt
Wij willen ook over een tijdje een Labrador bij onze Jack Russel nemen. Onze namen zijn Sylvester of Max, Buck! ben wel benieuwd wat het gaat worden uiteindelijk! Laat je ons het weten! liefs Nina
Jammer genoeg ben ik allergisch voor honden, maar als ik er één had dan noemde ik hem Saffi. Vond dit altijd een leuke hondennaam. (van de tekenfilm Boes ) Liefs Hummel.