Leuke naam gezocht voor een Labrador

Discussie in 'De lounge' gestart door Katrien Duck, 14 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik vind Elvis wel stoer!

2. Beppie

Beppie Fanatiek lid

16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    :)
    zo heet ons konijn! :)

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Achilles
    Hulk
    Frodo(Gandalf,Legolas)
    Pirate
    :)

Welke kleur wordt-ie?

Die naam die jullie bedacht hebben (Hero)vind ik wel heel leuk hoor!
    Veel plezier met jullie pup! ;)

4. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

hahah cool als dat konijn net zo heerlijk dom kan kijken als mijn odi dan past de naam perfect :-D

5. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Ik weet nog niet welke kleur het wordt... ik kan zo moeilijk kiezen. Ik denk dat blond het meest handig is want we hebben ook een lichte bank... Ik vind een zwarte reu met stip het mooist, maar op foto's zie je alleen een zwarte vlek, dan spreken de blonde labradors meer.

En choco vind ik ook heel mooi....

6. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    oef ja,moeilijke keus!Ik vind zelf alledrie de kleuren ook erg mooi,de chocoladebruine toch wel ietsje meer als die anderen denk ik :oops:

Wij krijgen over een week ongeveer ook een pup (Jack Russel-kruising),we noemen hem Junior omdat hij 100% op z'n papa lijkt :)

Veel succes met je keuze hoor! ;)

7. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Wij hebben een zwarte lab teef. Is wel de originele kleur he ;) (geel en choco zijn gefokt) en nog een voordeel:
    Labs zijn GEK op zwemmen, vervolgens gaan ze rennen door de modder en zo......op een zwarte zie je dat niet zo ;)

En als je buiten fotoos maakt zie je ze prima hoor.

Ik zou gewoon kiezen wat je het mooiste vind en niet wat het beste bij je bank past of wat het mooiste op een foto is.
    Vaak vinden mensen gele labs wel vriendelijker eruit zien, waarom weet ik niet maar sommige mensen vinden zwarte honden enger dan andere :confused:

Ikzelf ben gewoon gek op zwart en Luka kwam ook uit een geheel zwart nest dus dat was makkelijk kiezen, haha ;)

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    De labradors bij ons uit de buurt.

Onze lab heet Taco.

Verder:

Chico
    Max
    Joey
    Luca

liefs kaatje

9. Beppie

Beppie Fanatiek lid

16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Hij loopt/huppelt zelfs als een echt Odi :)

10. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Diesel

Vind ik wel een leuke naam.

11. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    He Katrien! Leuk dat je een labje gaat nemen...

Mijn Golden heet Boomer, en onze kruising Golden/? heet Quincey.

Verder heet de labrador van mijn vriendin Duke. Vind ik ook een hele leuke naam.

De overige honden uit onze familie heten:
    - Bonnie
    - Scarley
    - Pasta
    - Rommel

Groetjes, Simba

12. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Wat dacht je van "Shadow"?
    Vindt het wel leuk klinken.

13. sim

sim Niet meer actief

onze heet troy

14. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

voor de kleur hoef je niet te kiezen voor je bank. Ze hebben korte haren dus bereid je maar voor op veel haartjes overal :-D Maakt niet uit welke kleur die zie je toch wel

Odi is dus zwart, maar op de bruine bank gingen de haartjes er gewoon in zitten en op de donkere laminaat zie je de haartjes ook erg goed
    Sommige mensen zeggen dat korte haren handiger zijn maar daar ben ik t niet mee eens, korte haren zitten overal, lange haren vormen balletjes met stof die je kunt oprapen

maar al met al een Lab is gaaf. leuk, super, tof echt een maatje!

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik zou gezondheid en karakter bovenaan zetten ipv kleur. zorg dat je naar een goede fokker gaat met stamboom pups waarvan de ouders gerontgend zijn en alles. veel plezier en succes met uitzoeken van de naam en ajb niet op marktplaats ofzo gaan zoeken!

16. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Whahaha, ik heb ook een zwarte, en die is net zo mooi op foto's als een blonde hoor... Of dat nou een reden is om de zwarte die je zoals je zelf zegt het mooist te vinden maar niet te nemen... dat denk ik niet ;)

Spannend, we zijn benieuwd wat voor een het word en hoe hij gaat heten. Wel naar een goede fokker gaan!

17. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs

Hahaha, hier moest ik wel heel eg om lachen, is het jullie eerste hond? Haren krijg je toch wel in je huis, op je bank en aan je kleren, aan je sokken, in de slaapkamer, ook al mag ie niet boven komen en ook al stofzuig je elke dag, dus je hoeft geen rekening te houden met bank-hond kleurcombinatie hahahaha!

18. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    hoi hoi
    wij hebben ook een labrador een blonde en hebben hem tiger genoemd. die naam heb ik hier nog niet voorbij zien komen.
    alle kindjes uit de buurt noemen hem tijger
    kuzz

19. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Op je bord hahaha
    Tussen de boterhammen van je man :rolleyes:
    Mijn hond is momenteel zo erg in de rui,moet echt wel 2 keer per dag stofzuigen nu

20. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    :) Volgens mij kwam mijn laatste berichtje over alsof ik het alleen belangrijk vind dat mijn bank niet vies wordt.... :)

Nou geloof me, dat is niet zo! ;) Wij hebben 11 jaar een labrador gehad, een blond teefje. Geweldig lieve hond. Ik weet dat je elke dag moet stofzuigen, dat is geen probleem. Het lijkt me alleen dat zwarte haren, op een creme-kleurige stoffen bank zo extreem aanwezig zijn. Blond valt denk ik minder op, al zie je het toch wel.

En wat de foto's betreft... tja ik weet het niet. Maar ik vind eigenlijk alle foto's met blonde honden mooier dan zwarte. Stom he, maar dat vind ik nog belangrijk ook... :oops:

Ik zal jullie hier zeker op de hoogte houden. Ik probeer de ontwikkelingen ook bij te houden op onze website: http://www.ukkieschipper.beebiesite.nl. Deze site was voor een ander wonder bedacht, maar dat zit er voorlopig nog niet in! :(

Willen jullie mijn gebruikersnaam niet in het gastenboek vermelden?

De banner op de homepage staat nu op 9 maanden, maar dat zal denk ik wel eerder gaan worden. Dat weten we natuurlijk niet eerder dan dat de pup geboren is.

Ik weet niet meer wie de tip gaf, maar we zullen zeker een rashond nemen!

Liefs Daniëlle

Deel Deze Pagina