Ik ben gek op mijn Ipad maar wil nog wat leuke apps downloaden. Het liefst natuurlijk gratis ik ben nooit zo van mijn cc gegevens vrijgeven. Maar goed, zijn er nog super leuke apps die ik kan downloaden? Ik speel heel graag Wordfeud en begreep bv dat er ook een rummikub variant is, weet iemand hoe deze heet?
ik vind de appie app ideaal, hij maakt je boodschappenlijstje naar hoe de winkel ingedeeld is en als je iets scant uit je keukenkastje zet hij dat zo op je lijstje.
ja dat is echt de ideaalste app. Met ah.nl weet ik eigenlijk niet, ik woon tegenover een appie. Maar vast wel.
Touchrummy. Is niet gratis, maar wel erg leuk. Hebben 'm hier op iPad en iPhone en kunnen dan vanaf ieder onze eigen luie bank tegen elkaar spelen via bluetooth of wifi als je alleen de iPhone versie koopt, kan je die ook op iPad zetten, dan hoef je 'm niet twee keer te kopen. Al is de iPad versie wel mooier op het apparaat, dan de iPhone versie op iPad.
Ik had gister Swampy gedownload. Dat is ook wel een grappig spelletje. Verder heb ik op mijn android staan: shazam layar google sky map (erg gaaf!) tune in radio my days line runner (ook erg verslavend) pesten paper toss hangman Ja en verder allerlei foto bewerking programma's. Binnenkort komt er hier een ipad dus ben benieuwd wat ik daar allemaal voor leuks op ga zetten!
ik heb een E-reader app erop gezet ook erg blij mee EN ik doorspit altijd de android market voor leuke apps
Zag net bij koffietijd dat je een app kunt downloaden van het rode kruis voor het verlenen van eerste hulp..gelijk gedaan..erg handig!!
Ik ben nu (verslaafd ) aan Sims Free Play for iPad. Verder heb ik er twitter op staan, facebook, Nu.nl, eReader, daily yoga workout, etc... en spelletjes voor mijn jongens. Appie heb ik ook (en op mijn foon), de app van smulweb
Inderdaad Sims Freeplay en Where's my water (Swampy). Een goede is Free apps. Daarin staan een heleboel free apps, zoekt makkelijker dan de appstore. Maar eigenlijk staan er alleen maar kinderspelletjes op mijn Ipad en wordt die veel te vaak ingepikt door mijn dochter.