Mijn konijn heet Loeder (zo heet haar moeder ook, dus eigenlijk is het Loeder junior). Mijn vorige konijnen heetten knabbel en willem.
Ik zie zoveel leuke namen voor bij komen, maar het is best moeilijk om te kiezen hoor. Ze heet nu gewoon nog KZN = konijn zonder naam
wij hebben er vier en heten: Max, Luna, Lilo en Noa Misschien heb je er wat aan Succes met verzinnen van een leuke naam!
ik heb de pagina's niet terug gekeken dus weet niet of hij er al tussen staat. ons konijn heette bobo!
mijn konijn (die wegens allergie helaas bij m'n moeder woont) heet Tommie . Ik had er indertijd ook een caviaatje bij: ieniemienie Konijntje van m'n vriendin: Fientje op zich loopt Tommie en Toet wel lekker hihi. M'n hamster heb ik trouwens ooit Tinky/ Tink gedoopt... maar goh kben wel een beetje jaloers hoor, wat zijn ze lief! Maar m'n vriend is echt TE allergisch voor ze en we wonen op een flatje dus ze kunnen niet naar buiten helaas...
Wij hebben 2 konijnen; Nijntje (lekker origineel, hoe verzin je het? ) en Nemo. Dit omdat ik Nemo in de dierenwinkel 'gevonden' heb en hij al te oud was om te verkopen, en ik hem dus gekregen heb van de dierenwinkel.
Hoi Hoi, Ons konijn heet Babs. Echt een topnaam voor een topkonijn. Leuk, lief en stoer hihi Groetjes Elke ps Babs is een Vlaamse Reus
wij hebben er 4 en die heten Quismo, Lilo, Stitch en Mouse 1tje is er overleden die heette Pongo Stinky is trouwens ook ERGGGGG leuk!