Ns ff denken wat past er bij kyra. Zoals eerder al gezegd... Tygo, Sem (wel weer popi) Tyler, (ben ff aan het zoeken ) kyllian, mick, randy enz enz Moet zeggen..wij hebben ook al een meiden en jongens naam klaar liggen.. en die passen ook absoluut niet bij elkaar... de een is van ierse afkomst, de andere schijnt (wist ik ook niet) van russische afkomst.. veel succes met zoeken alvast!
Roan vind ik op zich wel een leuke naam maar past niet echt bij ons. Tygo = leuk maar lijkt op Timo ( zoon van vrienden) Tyler vind ik niet leuk Kyllian wel maar lijkt op Kyan ( zoon van vrienden) Mick is ook niet onze smaak Randy zo heet de dochter van mijn vriend zijn nicht. xxx
Ik ken een broer en zus die Zdenek (zal proberen te schrijven hoe je het uitspreekt: Zstenjek) en Kyra heten....Maar daar moet je van houden natuurlijk ....Zdenek betekent overigens feestbest, dus da's dan wel weer leuk! Kyra- Kaya? Kyra- Sven? Kyra- Senna? Kyra- Axel?
Kyra-Kevin, Kyra-Doreen, Kyra- Marnix, Kyra-Dirk, Kyra-Jurre, Kyra- Jesse, Kyra-Bob en ga zo maar door
Kyra is onze meisjesnaam voor als er ooit nog een meid mag bijkomen Kyano is onze jongensnaam, Jayden staat ook in t lijstje
Moeilijk hoor! Smaken zijn zo verschillend! Misschien Gavin? Is van schotse afkomst en wat origineler als Kevin. Of misschien Sam i.p.v. Sem? Ik vind zelf Mischa erg mooi, maar mijn vriend is er niet echt wild van .
HaHa, wij noemden onze jongste telg Rico en vinden het een coole naam, als onze volgende spruit een meisje werd was het Nina gepland, maar het word een jongen en we zijn er inmiddels uit hoe hij heet .......maaruh dat houden we nog even spannend, is wel een vier letternaam met twee klemtonen en past dus goed bij Rico!