Wij hebben al 2 jongens, genaamd Bram en Joep en binnenkort verwachten wij weer een baby. Wij kunnen maar niet eens worden over de jongensnaam. Wat vinden jullie? Tips zijn ook zeker welkom!
Moos, tweede keus Kees. Guus vind ik niks! Maar dat is gewoon een persoonlijke mening. Guusje dan weer wel schattig voor een meisje :-D Denk dat je met geen van de namen een "foute" keuze maakt, gewone normale namen.
Super leuk! Bram en Joep! Joep staat ook op ons lijstje voor evt nummer twee, bram ook, maar kennen teveel mensen om ons heen en dichtbij om die naam te gebruiken. Vind Pim ook leuk. Daan, maar helaas wel top tien. Thijs. Guus vind ik de leukste van die drie. Gijs ook leuk. Succes met kiezen!
Ik heb Moos gestemt, omdat ik dat een heel schattige naam vind die ook heel leuk is als hij groter is! Kees vind ik ook heel leuk! Guus het minst, maar ook prima. Dus gewoon 3 leuke namen!
Guus gestemd. Moos doet me denken aan een kat of hond... Kees vind ik echt te oubollig.. dus dan blijft Guus over
Wat een leuke combinatie oud-Hollandse namen hebben je kinderen. Moos vind ik geen leuke naam. Ik zou kiezen voor Kees, dat vind ik in de huidige tijd de meest originele naam, Guus heeft dan weer iets hippers (maar past ook leuk bij Bram en Joep).
Moos! Leuke naam! Kees vind ik niet meer van deze tijd.. Guus is ook leuk, maar vind Moos wat stoerder en hipper.
Moos vind ik echt superleuk Kees en Guus vind ik wat ouderwetser aan doen. Misschien: Daan, Finn, Koen, Lars, Lenn, Luuk, Mats, Mick, Nick, Noud, Rick, Stan, Ties,
100.000% Guus! Zowel los als icm. namen van grote broers veruit de beste! Bij Moos werden mn ogen zo groot als schoteltjes (niet in positieve zin) en bij Kees vroeg ik me af onder welke steen je die naam vandaan getrokken had.. sooo not my cup of tea dus! Moet bij Moos ook denken aan een dier ("moose" + hond) en bij Kees aan wen keeshond. Joep en Bram al hele leuke, vlotte, hollandse namen die ik zelf ook regelmatig opper hier op zp. Andere frisse ideeën: Lars Frank Mels Mats Mart Marten Dies Ties Thije Thijmen Tygo Wess Wessel Quinn Quinten Chris Cas / Kas Luit Pim Tim Tom / Thom Rico Duuk Luuk Gijs
Guus! Wij hadden ook de naam ‘Moos’ in gedachten maar iedereen dacht erbij aan een hond of kat of andere vreemde associaties Nu staat dus Guus voor ons op nr 1.
Ik vind alledrie de namen leuk, maar Guus nog wel het leukst! Ik moest bij de namen van je andere zoons ook denken aan Tijn, Thijs of Gijs.
Moos. Superleuk. Guus vind ik niks maar dat komt omdat mn buurhondje guusje heet denk ik haha. Kees vind ik te ouderwets.