Daar gaan we weer, op zoek naar leuke namen! Wat vinden jullie van de naam Aaron? Wat voor soort naam vind je het?
Niet mijn smaak. Ik hou persoonlijk niet zo van de Bijbelse namen... Wel een nette en prima naam verder..
Ik vind het echt een mooie naam. Zoals al genoemd is is het echt een tijdloze naam die echt alles heeft. Ik vind hem lief, maar ook stoer. Serieus maar ook speels etc. Echt ook heel leuk voor een kind maar ook voor een volwassene! Dus zeker doen, maar ik geef wel de voorkeur aan Aron!
Leuk al die positieve reacties! Wij vinden het weer erg lastig voor een jongen en kwamen nog niet verder dan de reserve namen die we voir onze eerste zoon hadden. Gisteren dacht ik aan Aaron en toen zei mijn man een paar uur daarna ook ineens die naam! Best speciaal vond ik. De naam voelt eigenlijk meteen goed en vertrouwd. Met één A vind ik hem ook erg mooi, weet eigenlijk niet wat ik leuker vind.
Mooi, maar wel geschreven als Aron. Bij Aaron heb ik de neiging de naam uit te spreken as A-aron, naar mijn idee minder mooi.
Hier precies hetzelfde, zou Aaron (met dubbel A) uit spreken als A-aron. Als het als een lange A de bedoeling is, dan vind ik de tweede A overbodig.