Wij zijn op zoek naar een meisjesnaam, niet zo standaard.. We hebben nu in gedachten Norah of Ise. Wat vinden jullie van deze opties??
ik hou er van! Leuke namen! Maar jullie moeten een naam kiezen die jullie mooi vinden en wat een ander ervan vindt links laten liggen, zij wennen er wel aan. Onze jongste heet Kaatje, veel reacties gekregen, zowel positief als negatief. Nu iedereen de naam kent hoor ik er niets meer over.
Helemaal mijn smaak, erg leuk! Jammer dat mijn vriendin haar dochter al Ise heet, anders had ik het wel geweten!
Beide mooie namen! Ise heeft mijn voorkeur, dit was mijn tweede keuze voor ons dochtertje. Uiteindelijk is het Liz geworden. Nora(H) vind ik persoonlijk zonder H mooier.
Bedankt voor de reacties! Ik weet dat we ons niets van de mening van anderen moeten aantrekken, maar stiekem vind ik enige bevestiging toch fijn!!
Leuke namen allebei en ik vind ze niet heel apart hoor. Ise vind ik zelfs zo leuk (omdat het ook in mijn eigen naam zit) dat ik hem misschien wel op mijn lijstje zet als je het niet erg vindt
Allebei hele leuke namen. Nora zou ik wel zonder h schrijven,de h heeft m.i. totaal geen toegevoegde waarde.
Dat hebben meer meiden incl. Ikzelf ook hoor. .en het is ook wel leuk te zien of mensen de naam leuk vinden hihi
Vind Norah het leukste, maar Ise ook niet heel raar ofzo. Kan me voorstellen dat je bevestiging wilt hoor. Heb zelf erg getwijfeld over de naam van ons zoontje N.athan. Uiteindelijk vanwege de betekenis vol overtuiging voor gekozen, maar ook super blij dat ik van alle kanten hoor dat het zo'n leuke naam is. Vind ik toch wel belangrijk.