Beide vind ik niet zo. Een bear is een dier.....de naam Fynn hoor je ontzettend zovaaaaaaak. Flynn vind ik wel weer leuk.
Bear vind ik persoonlijk helemaal niks sorry. Fynn vind ik wel leuk maar dan wel met een i geschreven.
Ik ken ook een Bear en vind het best een aardige naam, het is inderdaad een echte limburgse naam. In Limburg komt deze vaker voor, maar in andere regio's wordt de naam wel als "vreemd" gezien. Daar moet je rekening mee houden denk ik, of in ieder geval over nadenken. Het is in ieder geval een originelere naam dan Fynn succes
Luna sterre of Vlinder vind ik erg leuk. Finn is leuk, Fynn ook wel, alleen hopen dat ze het goed uitspreken... Bear is leuk voor en kat. Niet voor je kindje (maar dat is mijn mening).
Finn vind ik 1000x beter al hoor je m inderdaad wel heel erg vaak. Maar ja mijn meiden hebben ook top 20 namen dus ja als je de naam echt heel leuk vindt zou ik t daarvoor niet laten.
Ik zou zelf ook voor Fynn gaan, want ik vind Bear geen mooie naam. Maar de reactie dat 'je je kind toch niet "beer" noemt' vind ik een beetje.. ongepast? Het is gewoon een betekenis van de naam. Toevallig omdat die naam in het Engels beer betekent, en de meeste ondertussen Engels verstaan, mag het niet gegeven worden? Terwijl Claudia, een heel normale naam, LAM betekent. Je noemt je kind toch geen lam? (Of het nou het dier is, of de beperking?) Ach, niemand verstaat het? Wat niet weet, niet deert? Sorry dat ik het hier zet, maar ik wordt daar een beetje moe van. Het kan zijn dat het je smaak niet is, maar de reactie vind ik wat raar.