hoi wij zijn op zoek naar een leuke jongens en meisjes naam met de s dit omdat ik zelf sabrina heet en me vriend steve en we het dus leuk vinden om dan met ze alle als eerst naam met de s te heten en dan er een leuke tweede naam bij. hoop dat jullie leuke idee hebben liefs sabrina
Ik weet natuurlijk niet goed van welke stijl jullie houden maar ik doe een gok Jongens: Sem Senna Sil Sjoerd Stef Stijn Meisjes: Sophie Seline Sterre Suus Shauna
je komt in de buurt we houden van korte krachtige leuke naamen wij vinden sem ook heel leuk.maar dat is gewoon al 3 jaar de eerst naam in de top 20 dus vindt dat wel moeilijk en sil vinden we ook leuk maar dan syl en senna vindt ik gelwelding voor een meisje maar me vriend niet. die is nu helemaal gek van sky maar ik ben daar niet weg van
De 'afkorting' van mijn dochter haar naam misschien: Shyra Andere dingetjes die me te binnen schieten: Shiloh Sary Sylke is idd ook heel leuk! Satya Sadiye (Turks, maar erg mooi vind ik, uitspr. SJAADIEJUH, klemtoon op SJAA) Hoop dat je mijn aparte smaak kan waarderen.. Liefs
Zit hier wat tussen? Saar Saartje Sabina Sabine Sabrina Sabrine Sacha Saffira Saimi Salesia Salina Salome Salsine Salvina Samantha Samira Samirah Samuela Sancha Sandrijn Sandrine Sanja Sanna Sanne Sanneke Saphira Sarah Sari Sarika Sarike Sarina Sarissa Sarita Sarith Sarolta Sarrisina Sary Sascha Sasha Sasja Saske Saskia Saturna Saturnina Savanna, Savannah Saveria Savine Savitri Scarlet, Scarlett Scatine Sebilla Sebina Seefke Seel Seeske Seffi Segrine Seija Sela Selda Seleke Selena, Selene Selia Selina Selinde Seline Selle Selly Selma Selvia Semien Semina Semmina Sens Senske Senta Sente Sentiene Sentina Senz Seorsa Seppia Sera Serafina Serafine Seraphia Seraphien Seraphina Seraphine Serena Sergine Seriana Serieke Servatia Set Sets Seva Seyna Shanice Shanna, Shannah Shannen Shannon Sharina, Sharissa Sharon Sharona Sharone Sharyn Shaun, Shawn Sheila Shelley Shireen Shirin Shirley Shusila Sia Siba/Sibba Sibel Sibella Sibilla Sibina Sibyl Sibylla Sibylle Sidney Sieba Siena Siene Sifra Sigrid Sija Sila Silja Silke Sille Silva Silvana Silvia Silvie Simona Simone Sina Sine Sinne Siona Sione Sira Siska Sita Soesha Solveig Sophia Sophie Sorcha Soscha Sosse Stefanie/Stephanie Steffi, Steffie Stella Sterre Stina Sue Summer Sunniva Suraya Susan Susanna Susanne Susette Suus Suzan Suzanna Suzanne Suze Suzette Suzy Svea Svenja Sybil Sybilla Sybille Sybine Syka Sylke Sylvana Sylvia Sylvie Synthia Syta
meisje: Silke Sara Samar Sibel / Sybel Skye Steffie jongen: Seth Sybe / Siebe Stan Steyn Sten Sean Seb Senn
Ooh ik zie Seline voorbij komen en ben meteen verliefd op de naam! hahaha tis jammer dat ik al heb toegezegd dat mijn vriend de naam van ons tweede kindje mag kiezen (met mijn toestemming uiteraard )
Hihi ik had 2 namen die ik geweldig vind, maar zie ze al meteen bij de eerste reactie staan Jongen: Senna Meisje: Seline Korte Jongensnamen: Siem Staf Sten Sam Sep Seth Meisjesnamen: Sanne Sara Saar Sam Sterre
Ik vind Senna voor een jongen ook heel leuk, maar er zijn ook meisjes die zo heten, en ik vind het nooit zo leuk als je aan de naam niet kan zien of het een jongen of meisje is. Maar hier in de straat is laatst een jongetje geboren en die heet: Senne, met een e op 't eind dus, en dat vind ik ook echt heel leuk! Voor een meisje vind ik Sophie echt een superleuke naam, maar dat is ook meteen weer zo afgezaagd. En wat ik net las: Siënna, ook superleuk, en een stuk origineler.
Ik dat iemand de naam Sifra opnoemde, die vind ik mooi! K heb de betekenis ook even opgezocht. Sifra betekend schoonheid
hey meiden ben supper blij met jullie reacties. en heb een lange lijst gemaakt met wat ik allemal leuk vindt en ben toen het een cijfer gaan geven en me vriend ook. en qwa de jongens is het goed gekomen want we hebben allebei een top 3 en in die top 3 komen de zelfde namen voor. aleen bij de meiden wat minder. nu wachten we eerst af wat het wordt voor we hellemaal veder gaan met zoeken. liefss sabrina