Hallo allemaal ! Ik weet niet of mijn baby een jongen of een meisje is. Maar nu moet ik natuurlijk 2 namen verzinnen. Aangezien mijn baby Nederlands-Jamaicaans wordt moet het natuurlijk wel een beetje een aparte naam zijn. Ik had in gedachte voor een jongen : Fynn en voor een meisje : Emme ( ook niet echt exotisch maar vind het wel een leuke naam ) Suggesties of meningen ?
Ik vind Emme een leuke naam, maar inderdaad niet bepaald exotisch. Nou houd ik ook niet zo van exotische namen, maar ja, als je een half jamaicaans kind hebt past het natuurlijk wel weer! Fynn zou ik als Finn schrijven en daar heb ik hetzelfde mee: leuk maar niet exotisch. Andere leuke niet-exotische namen: Elle, Elke, Mare, Imke, Femke, Iris, Isis, Marte, Tess, Tessa, Marit, Amber, Noa, Merel, Tara, Mara, Lara, Sara(h) Rens, Renzo, Stan, Lars, Daan, Jelle, Jelte, Ivo, Brent, Tijn, Ruben andere meer exotische namen: Tyess, Lynn, Zoe Dario, Nio Lastig lastig...
ja klopt. En ik wil niet zo'n naam die hij/zij later 10 x moet spellen als iemand naar zijn/haar naam vraagt. ( dat heb ik met mijn naam nl wel ) Flynn vindt ik ook heel apart. Paps vindt Jay of Neil leuk voor een jongen. Maar ik vind Jay echt een boefjesnaam.
Zoë heet mijn nichtje al :S Ik wil een niet te moeilijke naam.. Zorah & Ceyda is moeilijk en past niet echt bij ons denk ik haha. Mijn moeder had ook zo'n mooie suggestie : Floris. haha.. das pas een mooie naam voor een halfbloed
Jaa ik geef mijn baby ook echt niet de naam Floris. Ik ken al zoveel mensen met de naam Leroy. Maar ik denk dat ik Finn dan nog de leukste naam vind.
neee Finley vind ik niet zo.. vind ik Finn mooier.. en Diego moet ook aan die zwarte piet denken die met Gerard Joling zingt Sorry dat ik zo kieskeurig ben :S ik wil de perfecte naam haha
Finn zo ik niet doen, vind ik meer passen bij een hoogblond jongetje, betekend volgens mij ook zoiets als witte of blonde ?
haha hij komt in ieder geval wel uit een blonde maar ik denk niet dat hij/zij t zelf ook is haha. Ik ga nog maqar s verder speuren
Ons halfbloedje zal Jayro gaan heten. Andere namen die we wel iets vonden hebben; Nelinha (maar op zn braziliaans) Thalia Camila/ Camilo Carlinho Joél (wordt nu zn 2e naam) Tyler Connor Diego Lily Riley Jada Jayla Sorry jongens/meiden staan beetje door elkaar.. Maar dit vond ik allemaal wel leuke halfbloed-namen. Tip: kijk eens bij amerikaanse namen, dat is allemaal al wat meer gemixt zeg maar.
Moeilijk he een simpele, maar leuke naam voor een halfbloedje?! Mijn halfbloedprinsesje heet Nena! Verder heb ik niet echt inspiratie... Ik vind Jaeda ook erg leuk, maar komt wel veel voor.