Is dat weer iets nieuws, halfbloednamen? Geef je kind de naam die je mooi vindt, als dat Finn is, dan is dat Finn! Succes
Een bruin kind met een Hollandse of Noord Europese naam? Hmmm, staat niet echt he? Zoon van een vriendin van mijn moeder heet Bram (mix Afri + NL) M.i. geen gehoor/gezicht... Ons kind wordt één grote meltin pot, maar qua namen komen we er tot nu toe (voor jongens) niet echt uit. Hij houdt meer van die Amerikaanse namen die in Nederland heel lelijk worden uitgesproken en ik hou meer van Arabische namen... Maarja, daar hebben we tiet zat veur om daar uit te komen hahaha!
Estha voor een meisje! Een geweldig mooie naam ! Haha. Ik ben mezelf ook suf aan het piekeren! Heb nog helemaal geen idee, zeker nu ik nog niet weet wat het wordt... Lastig, lastig.
Dat vind ik dus juist wél leuk! Hoeveel hollandse kindjes krijgen tegenwoordig een buitenlandse naam, ik vind dat je de naam mooi moet vinden, of dat nou hollands of buitenlands is.
jongen ----------------- jaiden/jayden diego djemo levi ________________________________ meisje ----------------- kelcy lena kima demy alissa
finn dan lijkt het net op ik ben een finn van finland of een vin van een vis je hoort de naam en je weet tog niet hoe je t schrijft en emme is net emmen de plaats..je ilt zeker een korte naam?
Meisjesnamen : Abigail Aimee Alisha Ashley Aminia Cyrah Dore Femi Ilori Imani Jira Kayin Kecia Kia Mya Nia Noni Nya Sade Shani Jongensnamen : Daren Denzell Iggy Jelani Kenyi Nanji Shae Tano Yaro Yaw
FF denken wat voor namen ik al ken van halfbloedjes, komt die: Jeremaya ( J en M) Janicy Destiny Jaimy Joya Ginger Jamilla Kyra Renzo Calvin Jules Nathan Quinn Sinque Gui Jay Brydew Zo dat schiet mij ff te binnen. Zit er wat tussen? Misschien veel aftitelingen van films kijken?
Finn/Fynn en Emme. Allebei leuke namen, maar beide niet bepaald exotisch. Finn/Fynn vind ik echt Scandinavisch klinken, dus ook beter passend bij een blond jochie. Misschien wat ideeën: Jada Naima Chloë Ivy Keisha Tiara Joël Neil Hayden Rico Donovan Deacon