Het is nog niet eens winter en de ellende begint nu al Ik heb erg droge handen en heb al een hoop crèmes geprobeerd, maar misschien heeft iemand nog een gouden tip (crème )?
Ik smeer mijn handen voor het slapen gaan altijd in met vaseline. Mij helpt dit goed. Een paar jaar geleden had ik zulke droge handen dat ik er eczeem van kreeg. Toen ben ik begonnen met vaseline. Overdag gebruik ik handcreme van Nivea speciaal voor droge handen.
Ik herken het probleem enorm, heb zelfs eczeem op mijn handen. De tip die ik heb: Een hele dikke laag vaseline op je handen ( pure) en daarover latex handschoenen( want je moet het een paar uur inlaten trekken), en dan kun je nog gewoon wat doen! Tis eigenlijk als een soort maskertje voor je handen. Werkt bij mij goed. Wordt de gouden tip ook beloond
bodyshop almond oil handcreme. Heerlijk vind ik die, hij werkt supergoed en trekt ook heel snel in waardoor je geen vette handjes hebt.
eight hour creme en dan de handcreme variant bij de ici paris verkopen ze hem! echt een geweldige creme die echt helpt!
oww ik kan er niet op komen,... ik heb er ook erg last van! En nou had ik wat bij de drogist weg, ik weet nog dat het een beige/roze tube was.. heb het ook niet meer in huis, maar ik moet het ook nog halen, hoop dat ze het nog hebben! Echt superspul, het enigste wat bij mij helpt! Als ik er op kom laat ik het je weten!
Roze.. dat is toch ook vaseline?? Die werkt erg goed! Mijn man heeft er ook last van, ook van eczeem, maar hij heeft nu een handcreme van de apotheek, op doktersrecept.
Ik doe altijd voor het slapen gaan, uienzalf op mn handen, ik heb ook echt hele droge handen.. En overdag gebruik ik altijd de creme van de kruidvat, de roze SOS handcreme, die trekt snel in in is echt super fijn!!!
de tip van norah is super. maar dat zou je ook snachts kunnen doen. voor het slapen gaan je handen echt met een hele dikke laag insmeren en dan handschoentjes aan en lekker slapen. het kan dan lekker de hele dag intrekken. veel succes want het is idd vervelend!
Er was hier een tijdje terug ook een topic over, daarin stond voor mij de gouden tip! Dat is namelijk de Hennep handcreme van de Bodyshop, voor extreem droge handen. Je smeert hem alleen 's nachts voor het slapen gaan op en de volgende ochtend sta je op met super zachte handen, die de hele dag prima zacht blijven. Dit was voor mij echt de tip!
Bepanthen! Wat je ook gebruikt bij kloofjes bij borstvoeding. Werkt heel goed, moet je wel de zalf hebben, niet de creme. Vaseline is ook wel fijn idd.
Hihi, leuk om te lezen Dat was mijn tip Idd s'avonds insmeren en je handen zijn de volgende ochtend al stukken beter als je dat elke avond doet heb je vrijwel geen droge handen meer en je hoeft overdag niks te smeren. Of misschien s'ochtends nog eventjes maar that's it
Ik zweer bij de kamferzalf van dr swaab, hier waren mijn handen kapot tot bloedens toe, nu gelukkig niet meer.
Bedankt voor alle tips meiden! Super! Ik ga vanavond eerst eens de vaseline proberen, want dat heb ik in huis namelijk Met een hele blije ik