Hey, Eindelijk zijn we zwanger en natuurlijk zijn we al een beetje aan het nadenken over babynamen. Mijn man hoort heel graag Russische namen: Zoals Aleksej en Nikolaj voor een jongen Maar voor een meisje hebben we echter nog geen namen. Aangezien het, indien het een jongen wordt, zeker 1 van deze 2 bovenstaande namen zal worden, ben ik niet meer op zoek naar jongensnamen. Meisjesnamen hebben we echter niet. Weet iemand bijvoorbeeld een mooie Russische of Scandinavische(hoor ik ook wel graag) naam voor een meisje? Liefs Winter
Even gegoogled en kwam hier uit http://www.catterydunoe.nl/Russische%20 ... le%20names Staan er iig genoeg
Whahaha....owjee...hier ontstaan nog spannende ontdekkingen Dat rijtje van ABBA klinkt mij ook errug Zweeds in de oren
Ow...inderdaad....Bleef bij de vraag naar Russisch al steken denk ik...hihihi Ooooops, nou ja, ik was gelukkig niet de enige
Hahaha! Ja, dat is wel blonT ja. Scandinavie is net zoiets als de benelux. Daar vallen verschillende landen onder. zoals Zweden, Noorwegen, Finland... Maar geeft niet, hoor! Het is nog vroeg, toch?
die jongens namen van jullie vind ik ook super! Maar ik kreeg het er hier niet door. Wat vind je voor Alesja? Of Dagmar?
Ik had een buurmeisje vroeger dat Jaschenka heette. Vind ik ook wel een mooie aparte naam. Sascha is ook russich. Volgens mij staan er hier op de site trouwens oon namenlinks waar je een optie hebt voor namen uit een bepaald land te kiezen.