Ik zou ook voor de naam Pino gaan, want dat is ook een vogel. Of je noemt het Arie (kanARIE) Of pikkie. (Was dat niet een vogel in Alfred HJ. Kwak?)
He verdorie, het beest heeft al een naam! Ik wou ook even meedoen, inspiratie genoeg! Geniet van je parkiet!
Ik zie dat er al een naam is maar wij hadden ook nog een leuke, Harry, iedereen dacht dat het om een grote labrador ging maar het was een parkietje. De tweede heet roepie
Jammer voor mij, je hebt al een naam. Zelf had ik "ome Joop" of "tante Annie" bedacht. Misschien een ideetje voor een volgende keer! hahaha Grtjs, Aleida
grappig om te zien dat jullie nog steeds namen aant verzinnen zijn.. Denk niet dat ik ze nog nodig ga hebben, heb een hond en 2 katten dus al druk genoeg!!!
tis leuk om te doen! mocht ik zelf weer een parkietje willen dan zoek ik dit topic op ter inspiratie .
goeieavond!!!!!!!!!!!! precies! ik ben heel erg druk met zagen timmeren en hij is al bijna af! ( heb jij een alziend oog elmo?)
daarom juist snik snik mijn zoon heet gijs en dan staat er ergens of een suffe naam - gijs - teun -....... snik snik hormonen snik snik hormonen snik snik.....
maar suf =leuk! wij hadden voor een jongen misschien ook teun bedacht. of willem. suf is hier gewoon een uitdrukking voor beetje boerse ouderwetste naam zeg maar! dus niks ten nadele van gijs. en ja.......... er zijn hier msschien nog meer name genoemd zoals jean paul en dat wordt een kaknaam genoemd. misschien is er wel iemand die zijn zoon jean claude noemt! ( leuk he die hormonen)
Denk ook dat in dit context suf meer bedoeld wordt als een ieniemieparkietje met een lekkere simpele grote mensennaam als Gijs of Teun, niet omdat de naam echt suf is
precies! net zoals je een hele gevaarlijke grote gevechtshond gijs zo noemen. naam en soort past niet bijelkaar maar daarom juist geweldig!