bedankt voor de reacties. Ja, het kan inderdaad ook voor een meisje. Dus ja, ik weet het nog niet. Aan de ene kant vind ik het heel stoer dat het ook zo apart is, maar ik wil ook niet dat mensen denken dat het een meisje is, als ze zijn naam lezen bijvoorbeeld. Nou, moeilijk hoor. Ach en misshien wordt het wel weer een meisje. Ik wacht nog maar een paar maandjes af. Ik laat de naam bezinken en denk er over een tijdje nog eens over na. Reacties zijn nog steeds welkom. Groetjes, Linda
Ik kan het niet helpen, maar moet steeds aan een goedkoop bankstel denken als ik Skai hoor. Maar ja, ik vind wel dat je een naam moet kiezen die je zelf mooi vindt, en als jij deze naam mooi vindt, dan moet je dat doen. Ik zou er wel goed over nadenken of je kindje niet gepest wordt met een naam.
Ik zou er persoonlijk niet voor kiezen, maar ja...ik hou van een heel ander soort namen (niet engelstalig). Ik ken een jongetje dat Skye heet, dus ik denk wel aan een jongen als ik de naam hoor. En tja, je moet natuurlijk uiteindelijk een naam kiezen die jullie mooi vinden. Wij hebben ook voor een naam gekozen die heel veel mensen vreemd of niet mooi zullen vinden, maar wij vinden het een leuke naam! Succes ermee...maar je hebt gelukkig nog ff de tijd