Wij hadden een POEKI en WOEZIE. Ook een Weedle(op zen engels dus spreek je uit Wiedel) hebben we gehad en mijne Jiggelypuff is een paar dagen geleden overleden
Mijn schoonzusje heeft ook Muis (poes) en Beer (kater) en mijn schoonmoeder heeft Harry (kater) en Jet (poes) Wat een creativiteit in namen......
Wij hebben een dikke rode kater die luistert (soms) naar de naam: Rosco. Toen we hem kregen werd voor de zoveelste keer The dukes of Hazerd herhaald en hij is dus vernoemd naar Rosco P. Coltrane. vonden we wel grappig en het past ook wel mij hem eigenlijk! Succes met het zoeken!
hoi laat je ons wel weten wat het geworden is, ik ben nu erg benieuwd hoor, ik heb veel leuke namen voor bij zien schieten. muis ja die is erg leuk wat dacht je van remi groetjes 101
nou mijn katten heten als volgt: michelle waine mouse (helaas met pasen overleden) minou kyta pierrot (pjero spreek je het uit)) we hadden ook nog een kittie en een muis. rakker moppie en mikkie zo heeten de katten die ik als klein meisje had. ben je er al uit? liefs janneke
'k Heb heel wat katten gehad; Knikkie & Knakkie (vond ik zelf leuk) Uhmm, Wattsy en Zieis, Wies, Bert, Moos, Purno (van Purno de Purno), Ali. En natuurlijk onze oude Sam.. Ga zo maar door...