Hoi, Wij verwachten over 1,5 maand ons kindje. We weten het geslacht niet. We twijfelen nog over zowel de jongens- als de meisjesnaam en het gaat nu toch wel echt opschieten... Meisjesnaam twijfel tussen Suze en Julot (uitspraak sjulot). Jongensnaam twijfel tussen Jent, Sjoerd en Tim. Wat vinden jullie van deze namen? Waar denken jullie aan en waar zouden jullie voor gaan? Bedankt!
Tim en suze. Julot vind ik een gekke naam. Beetje geknutseld. Jent precies hetzelfde Sjoerd vind ik wel een normale naam maar gewoon niet zo heel erg leuk.
Julot spreek je uit als ju-loo Vind je meidennamen leuk, maar de jongensnamen -gaaaaaap- saai. Jent dacht ik meteen aan een meisje overigens
Julot nog nooit van gehoord vind het ook niet mooi. zou liever voor iets gaan als Charlot. Ik ga voor Suze en Tim. Sjoerd vind ik ouderwets Jent ook helemaal niets
Suze, vind ik heel leuk! Jent veel leuke klank, maar beetje meer meisjes achtig. Tim wel leuk maar populair. Zou dan voor Sjoerd gaan, stoer en niet zo heel veel voorkomend..