Voor ons tweede kindje zijn we op zoek naar leuke namen. Het liefst een beetje in de stijl van Isis, dus beetje apart maar toch niet té.
Isis is één van mijn favoriete namen, heel mooi. Meisjes: - Nike/Nika - Thirza - Caya - Maura - Maureen - Leka - Felice Jongens: - Dorus - Dominic - Allard - Bastiaan Moet de naam perse met twee lettergrepen zijn? Voor jongens vind ik het een stuk moeilijker namen te bedenken die bij Isis passen
Leuke namen! Nee, hoeft niet perse twee lettergrepen te zijn. Ivm herkenbaarheid hier kan ik niet zeggen welke onze voorkeur hebben.
Hebben zelf ook inderdaad ook wat ideetjes, maar nog niet DE naam. Bastiaan: erg leuk, Maura: ook erg leuk, apart!
Jongen: - Isis en Seth - Isis en Aike - Isis en Amor - Isis en Ivan - Isis en Donar - Isis en Thor - Isis en Luc - Isis en Senne Meid: - Isis en Liv - Isis en Lara - Isis en Aurora - Isis en Brigit - Isis en Dana - Isis en Freya - Isis en Indra - Isis en Mara - Isis en Sita - Isis en Tara - Isis en Melia - Isis en Ella - Isis en Zara - Isis en Lili - Isis en Eline - Isis en Lisa - Isis en Stella
Oké Ik ga nog een poging wagen. Meisjes: - Elin - Amarins - Aniek - Arwen - Babet - Berit - Birke - Birthe - Dana - Erin - Eke - Enna - Febe - Fenn - Pip - Hester - Jo ёlle - Joan - Jenthe - Lana - Lotus - Lorraine - Madé - Marente - Mayte - Maure - Mae - Merte - Nova - Novelle - Ninthe - Oona - Pei - Phileine - Raquel - Reza - Romée - Aimée - Rubi - Rosalie - Silke - Sirle - Tara - Terra - Vi ёnn - Veerle - Merle - Wende - Yoni - Zara/Zare - Fayah - Zohra - Zelda - Caro - Quinty - Maradia Jongens: - Abel - Aimar - Camiel - Olivier - Alain - Basten - Bjarne - Jesper - Jens - Joren - Dean - Danté - Duko - Emiel - Eelco - Eli - Emre - Aaron - Florian - Fedder - Fedor - Ferre - Floid - Gerson - Gian - Glenn - Hidde - Elias - Jaron - Jits - Jouke - Julius - Kaan - Kjell - Kjelt - Kobe - Léon - Lennart - Laurens - Luka - Mats - Miquel - Minne - Miro - Nathan - Jorg - Leander - Obi - Onne/Otte - Owen - Otis - Paco - Perre - Pelle - Pepijn - Rafa ёl - Raven - Renze - Rico - Rubin - Rory - Maxim - Silvijn - Zeeger - Roemer - Silvan - Stan - Taco - Tibo - Tobe - Theis - Thiemen - Toine - Torben - Vico - Valentijn - Vigo - Wart - Yannick - Yoram - Youri - Xavier - Zen - Zino - Iggy - Jorn
Isis is een godinnennaam... dus misscien verder zoeken in het godenrijk??? Net als de chant, 'Isis, Astarte, Diana, Hecate, Demeter, Kali, Inanna'. Ik ken iemand die Inanna heet en dat vind ik een mooie naam. Kali vind ik niet echt leuk, moet ik metteen aan cyankali denken Voor een jongen Osiris uiteraard
Isis en (meisjesnaam) Noa, Nova, Liam, Manel, Ella, Mara, Marina, Roma. Isis en (jongensnaam) Noah, Siem, Savo, Samo, Sep, Seth, Sid, Rino Veel namen op: kindernamen
Mijn achternichtje heet ook Isis en haar broertje Jens, dat vind ik ook leuk bij elkaar; Isis en Jens
Ik vind namen als Lotus, Nieve, Novi, Nova, Lot, Lotti, Yuna er goed bij passen. Voor een jongen vind ik het moeilijker, heb ook geen inspiratie voor mezelf dus heb even niks, snorrie
Ik lees ook even mee! Onze dochter heet ook Isis en ben nu zwanger van beebje 2. Wij hebben al wel wat namen, maar het is moeilijk. Ik vind Isis een hele bijzondere naam en wil er dan geen naam als justin of anna bij ofzo.....niet dat ik persee apart wil zijn, maar ik vind dat dan gewoon niet mooi. Bij ons ook namen in de trant van: Jula, Julin, Chloe, Veron, Elin, ....Thor, Bo, Senna, enz. ik lees mee!
Bedankt voor de reacties tot nu toe!! Mutsie: gefeliciteerd met je zwangerschap!! En leuk zeg, ook een Isis .
Nova past er leuk bij zeg! Ik dacht zelf meteen aan Kiki maar dan wordt het een beetje jut en jul: Isis en Kiki