Hai! Wie weet er leuke jongens- en meisjesnamen bij de naam van onze dochter Lune? Lune spreek je uit als 'Luune' Dus geen 'Loene' ofzo De meisjesnaam zijn we zo goed als over uit: Ninte. Maar meer opties mogen genoemd worden Jongensnaam hebben we wel een aantal leuke namen maar de naam zit er nog niet bij. Namen die we leuk vinden zijn o.a. Tije en Timme. Jullie zien, we zijn dol op namen die eindigen op de -e- klank maar het moet geen 'jut en jul' worden met Lune. Een beetje niet teveel voorkomende namen maar het moet wel normaal klinken. En engelse/amerikaanse/exotische namen zijn uit den boze8) Wie heeft zin om mee te denken?
Hi! Ten eerste gefeliciteerd Ik heb eerst een paar ideetjes. Wat vind je van bv: Tym (uitspeken als TEIM met een volgelei) / Tiemen / Dente / Nino / Jetse.
Ninte vind ik erg leuk bij Lune. Voor een jongen: Bjinte (Fries) Douwe Fedde Siebe Sverre Okke Bjarne Jelle Olle Mike Witse Sytse Wibe Jesse
Ik vind Lune en Sverre heel leuk. En voor een meisje Lune en Sterre natuurlijk Maar Ninte is ook prachtig!
ninthe met een h vind ik heel mooi. verder misschien nog: nine mila senne sanne bo jenthe nino gino leon deyon thije toby
Thanks ladies Sverre vind ik ook een hele leuke naam, stond op mijn lijstje maar vriendlief vindt het niet leuk.. (zeikerd..). Tym, ook leuk. Tijme ook wel. Dente ook. Maar buurjongetje heet Jente. Vind ik dan weer niet leuk.. Senne hadden we vorige op het lijstje staan voor een jongen Maar nu wordt het geen naam die eindigt op -ne- omdat ik dat in combinatie met Lune niet zo leuk vind. En namen eindigen op een -a- ook niet, we wonen in het noorden en dat wordt erg boers uitgesproken. Vind ik Sterre, ook leuk! Maar dan hou ik het toch bij Ninte Verder niet echt namen gezien waarvan ik heul enthousiast wordt. Het mag ook weer niet te fries klinken, daardoor vallen namen als Sytse en Douwe snel af ooeoe, leuk dit. Heb nog geen 'wauwfactor' maar de namen zijn wel leuk
Lune en Ninte: Leuk! Jongen: - Lune en Nils - Lune en Jens - Lune en Kars - Lune en Krijn - Lune en Mats - Lune en Dieter Meid: - Lune en Fleur - Lune en Silke - Lune en Ella - Lune en Elke - Lune en Nienke - Lune en Nine
Gefeliciteerd! Leuke naam: Lune! Jongen: Sverre, Glenn, Finn, Jurre, Flynn, Silas, Senn, Sepp, Serge, Tybo, Tigo, Tobi, Menno, Mats, Matse. Meisje: Sterre, Imre, Silje.
Lune en Ninte: Leuk! Jongen: - Lune en Nils - Lune en Mats - Lune en Krijn - Lune en Dieter - Lune en Kars - Lune en Jens - Lune en Fedde - Lune en Hidde - Lune en Maes - Lune en Otto - Lune en Onno - Lune en Rein - Lune en Stijn - Lune en Ties Meid: - Lune en Fleur - Lune en Ella - Lune en Elke - Lune en Nienke - Lune en Anna - Lune en Imke - Lune en Suze - Lune en Hannah - Lune en Jet - Lune en Cato - Lune en Silke
Uhm, er ging wat mis. Daarom nog een keer een reactie geplaatst (met wat extra namen ) en nu staat het er twee keer.
Het wordt dan moeilijk voor een jongen met een E aan het eind Nog een paar maar ik weet niet of het jullie smaak is: Tore Tyche Scotte Mikele Ibe Imre Ettore Etienne Zelf vind ik Sverre echt de leukste naam. Past ook goed bij Lune. Je vriend dan maar heel lief aankijken misschien
Wat een leuke namen allemaal! Super bedankt voor het meedenken. Een aantal stonden al op mijn lijstje maar sommige komen er ook bij Tot nu toe favoriet: Mirre en Sterre (hoewel ik Ninte toch leuker blijf vinden.. denk dat we er toch over uit zijn) Voor een jongen blijf ik het zooo moeilijk vinden.. Maar lijstje wordt aangevuld met: Tobe Krijn Ties (stond er eigenlijk al op) En Sverre blijf ik leuk vinden. Toch vriendlief maar lief blijven aankijken idd Hoewel ik het ook minder leuk vind dat een jongetje op het kdv ook zo heet.. We zitten ook te denken aan Timme. Wat vinden jullie daarvan, leuk bij Lune?