Ben 33 weken zwanger van ons derde kindje, en we komen maar niet uit de namen. Wie weet er een leuke naam (voor jongens en meisjes) bij Yara en Ninte? Voor een meisje denken we tot nu toe aan Lune, Diede of Roos en voor een jongen aan Tijn, Finn en Senne. Andere ideeen zijn welkom!
Dus het begint dichterbij te komen...! Dan is het wel fijn de namen klaar te hebben ja! Ik zal eens meedenken: Jongen: Leon, Phill, Lenn, Glenn, Sebas, Senne, Seth, Sverre, Quin, Siem, Siemen, Thym, Tibo, Tobi. Meisje: Sterre, Imre, Lisa, Yuna, Lian, Leah, Luna, Lune, Leila, Lynn, Fenna, Silje, Senna.
ik vind voor een jongen senne een hele mooie naam en past er ook heel goed bij. misschien nog wat suggesties: meisje: sanne, mila, lina, luna, sara, bo, joni, jenny, feline, fenna jongen: tijmen, senne, menno, cody, toby, fabian, thije, jurre, jens
Bij Yara en Ninte... Vind ik van jou eigen lijst ... Lune en Tijn het mooiste erbij klinken .. Past echt super ....
Bedankt voor jullie reacties! Lune staat overduidelijk op 1 ! Voor een jongen zijn de meningen verdeeld. Onze lijst was/is nog veel groter, maar je moet toch een keer gaan wegstrepen he! Ga in ieder geval nadenken over jullie suggesties, zitten leuke namen tussen!