hoi hoi, We zijn bezig voor een 2de wondertje en zit nu alweer helemaal in de namen Voor een jongetje weet ik het wel die is niet veranderd sinds dochterlief geboren is. Maar stel dat we er nog een mooi meisje bij zouden krijgen vind ik het opeens toch best moeilijk omdat ik merk dat ik daarvoor toch wat wensen heb Onze dochter haar naam en 2de naam zijn Emily Aimée Mochten we een meisje erbij krijgen krijgt ze ook twee namen en zou ik graag haar eerste naam ook laten eindigen op y of ie en zou ik het leuk vinden als de beide namen bij elkaar passen en bij de beide namen van onze dochter Emily. Maar wat vind ik het nu ineens moeilijk zeg.....hebben jullie misschien wat leuke ideeen voor me???
Emily en Valérie Emily en Julie Emily en Sophie Emily en Laurie Tweede namen: Fabiënne Isabel Louise Josephine Jasmijn Esmée Quirine
Emily en... Noraly Romany Jady Judy Ruby en als tweede naam: Esmaye / Esmay / Esmée Sophie Florine Pauline Robine
Ik had vroeger een vriendinnetje wat Aimée heet (hele mooie naam) en haar zus heet Christy (gezalfde). vond ik mooi bij elkaar passen. Dus misschien een ideetje voor een naam voor jou? Ik vind Julie (op z'n Frans) ook goed bij Emily passen. Aurélie Elodie (eerder genoemd hier) Sophie / Sofie Ik zou het in de Franse hoek zoeken en misschien dat Y of IE loslaten. Madeleine is bijvoorbeeld ook een heel mooie naam
Of Félie Florence, Laurie Louise, Isalie Iris, Jolie Juline, Nomie Nadine Lucy Lauran Amaury Aline Marly Maeve Maely Mauré Volgens mij ben ik nu wel even uitgedacht . Succes ermee!
Oohh Rosalie vind ik erg mooi en "lief" klinken!!! Emily en Rosalie...klinkt goed al zeg ik hetzelf. Maar wat staat goed achter Rosalie en dat het ook lekker loopt zeg maar.