We zijn van plan om twee sluierstaarten te kopen voor in onze Superfish aqua goldfish kit . Iemand nog suggesties voor leuke namen? Manlief dacht aan jip & janneke ....
Ik had als kind 2 goudvissen. Mark en Marieke Bleek alleen Marieke ook een Mark te zijn achteraf, maar dat is een detail Ohja, de vissen waren vernoemd naar mijn favoriete juf van de basisschool
wil geen spelbreker zijn, maar doe het toch, dat aquariumpje is helaas veel te klein voor goudvissen en sluierstaarten
Even offtopic: Doe het niet. Sorry, is echt dierenmishandeling. Dat bakkie is echt veeeeeel te klein voor 1 sluierstaart. Laat staan 2 in zo'n bakje van 20 liter inhoud. Een sluierstaart heeft 40 tot 50!!! Liter per vis nodig om een beetj diervriendelijk gehouden te worden. Dat is dus voor 2 vissen, een bak van gemiddeld 80 cm. Een sluiestaart kan 20 tot 35 cm worden. Bijna net zo groot als je bakje. Daarnaast zijn het 1 van de grootste vervuilers die er zijn. Een binnenpompje en 2 van die vervuilers in zo'n bakje is vragen om problemen. Het bakje wat je nu hebt is goed voor 3 kleine guppies. Meer niet. Ontopic: de onze heten dora en diego
20 tot 35 cm???? Dan bedoel ik geen sluierstaart denk ik.... Ik bedoel visjes van rond de 7 cm. Zijn dat guppies? Haha, mijn viskennis is nog beneden peil .