Suggesties meer dan welkom...en jullie meningen wederom weer graag...we komen er gewoon echt niet uit! Zijn er inmiddels wel wat bijgekomen en afgevallen... Waarschijnlijk worden de andere namen Georgina Violette en dan de achternaam... Dus: ....... Georgina Violette R....R (franse achternaam) Wederom weer bedankt!
ik zou zelf dan kiezen voor Isabelle of Cloe Julliet(te) vind ik niet zo mooi staan icm Violette....wel weer in de combi Julliet(te) Georgina de andere namen vind ik wat minder
Lastig hoor. Ik ga voorlopig niet stemmen, denk ik. Het punt is dat ik alleen Isabelle bij Georgina Violette vind passen maar los van haar tweede en derde naam genomen vind ik andere namen dan weer leuker. Begrijp je het nog? Iets Frans en met -elle of -lie aan het einde zou ik dus bij Georgina Violette zoeken: Estelle, Joelle, Gabrielle, Noelle (haha), Amelie, Rosalie, Julie (in plaats van Juliette), Jolie, Nathalie en vast nog meer.
Dankjulliewel alvast...het maakt me nie zoveel uit of ze bij de andere namen passen...het liefst wel natuurlijk maar ik heb als andere namen Johanna Petronella Maria wordt ook niemand vrolijk van hahaha....maar zijn wel vernoemingen en dat vind ik belangrijker. Ik hou niet zo van namen die op IE eindigen....... dus van mij mag je gewoon stemmen wat je het mooiste vind hoor!!
Nou, Aura, Linde Johanna Petronella Maria vind ik op zich geen onaardige combi, hoor! Ik ga Linde stemmen, leuke naam. Maar Juliette vind ik ook mooi.
haha Johanna Petronella Maria zijn mijn eigen doopnamen....heb er al mijn hele leven een hekel aan maar ja.....wat doe je eraan? haha....ach ben idd ook vernoemd en dat maakt het dan wel weer mooi.
Ik heb gestemd op Isabelle omdat ik die het mooiste vind bij de andere namen. Zonder de andere namen zou ik gaan voor Juliette.
Ik ga voor Isabelle. Ik vind Roosmarijn en Juliette (wel met te op 't eind dus) ook mooie namen, al past Juliette idd wat minder goed bij Violette.
heb ook op Isabelle gestemd omdat de andere namen niet echt mijn ding zijn, ik hou meer van korte namen! Denk dat Isabelle later Isa of Belle gaat worden. Zeker als ze wat ouder word....
Chloe! Een hele leuke naam Chloe Georgina Violette, vind ik heel leuk! Mijn 2e keus is Isabelle, dat past het beste die anderen vind ik niks
In combinatie met de tweede en derde naam heb ik gekozen voor Isabelle. Daarbij vind ik een Franse naam mooier vanwege jullie Franstalige achternaam. Hebben jullie in plaats van Roosmarijn ook Rosalie overwogen? Rosalie Georgina Violette R....R. Als Rosalie een optie was geweest had ik hiervoor gekozen!
Ze schrijft dat ze niet van namen houd die op IE eindigen. Jammer, ik heet Rosalie Maar wordt ALTIJD afgekort tot Roos. Ik vind Isabelle en Juliette de mooiste namen. Alleen Juliette niet in combinatie met Violette.
Ik vind de namen sowieso allemaal wel leuk (wel mijn smaak). Ik heb gestemd op Isabella. Daarna zou ik kiezen voor Juliette