Hallo hallo We zijn nog niet zwanger maar hopen dat wel heel snel te zijn natuurlijk. Wel al hebben we de namen en we zijn benieuwd wat jullie der van vinden. We hebben al 2 zoons. Piet Fritz 3 jaar (eerdere relatie van mijn vriend) Damyen (Deem-jen) 2 (eerdere 'relatie' van mij) Nou hebben we voor een meisje : Roxen En voor een jongen hebben we : Dinanth Roxen is dat te kort! Is het beter om der Roxenna van te maken ofzo! En Dinanth hoe vinden jullie de th op het eind. Oja haha en komt der een 2ling dan hebben we voor de meisjes al Jess en Liss Voor jongens nog niets trouwens haha. Zouden het leuk vinden om jullie meningen te horen. En eventueel ook van de namen van onze stoere jongens Piet en Damyen. Liefs Laura
Ik hou persoonlijk niet van aangepaste schrijfwijzen van engelse of amerikaanse namen. Dus ik zou zelf eerder kiezen voor Roxanne i.p.v. Roxen.
HAHAHAH Eindelijk antwoord. Ik heb al een aantal keer bij babyboefjes wezen kijken, maar we zijn toch wel helemaal gek op deze namen. Alleen bij Roxen twijvel ik nog of het niet iets langer moet. @Troetelbeer! Roxen is ook gewoon een naam alleen korter dan dat ie meestel wordt gebruikt. Thanks voor jullie bericht lady's