Leuke nette heren sneakers

Discussion in 'De lounge' started by tuc, Apr 2, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

May 7, 2019
    23,652
    27,303
    113
    Female
    Idem incl voetmaat haha

Ik had leuke schoenen gezien, 110 euro...o god nee veel te duur. En dan wel mopperen dat ie schoenen nodig heeft :roflmao:

Makro had ook leren sneakers voor goede prijs

Suzie01, LesGra and tuc like this.
  2. tuc

tuc Niet meer actief

Hier een nette maat 42/43. Maar als hij deze prijzen ziet wordt hij groen denk ik:roflmao:

3. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

Sep 3, 2019
    13,681
    18,753
    113
    Female
    Op zalando alleen al vind je meer dan 6000 verschillende soorten sneakers die minder als 100 euro kosten.
    Dus iemand die geen sneakers vind onder die prijs heeft te veel grillen :roflmao::D

4. Oilell

Oilell Fanatiek lid

Oct 8, 2018
    3,225
    4,457
    113
    Female
    Als hij zelf niks kan vinden zijn er volgens mij 2 opties.
    1) hij zoekt niet hard genoeg
    2) hij stelt onredelijke eisen en moet ergens een compromis op sluiten

Mijn man draagt graag de leren sneakers van Van Lier en de wat sportievere sneakers/instappers TOMS. Die van Van Lier zijn wat duurder, maar gaan lang mee.

GossipGirlxoxo likes this.
  5. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Antony Morato had altijd nette heren sneakers. Ik zag alleen online dat ze dit seizoen allemaal een erg dikke zool hebben gekregen en dat vind ik zelf bij dit soort nettere sneakers minder mooi. Misschien kun je online nog wat uit oudere collecties vinden dan zit je qua Prijs ook zeker goed. Voor de rest heeft cruyf altijd wel wat fijnere model heren sneakers en kwam ik in mijn zoektocht naar morato sneakers ook calvin klein sneakers tegen die mooi fijn waren waardoor ze goed als netjes maar ook als sneaker gedragen kunnen worden. Ik vind dat je op Zalando altijd veel keuze hebt dus misschien kun je daar met wat filters wat leuks vinden? Voor de rest als hij het type kantoor/hokeyvader is heb je leuke loafers overwogen. Vind dat zo mooi bij mannen. Stoer onder een spijkerbroek met sweater of T-shirt, netjes onder een nette broek of met jeans en polo/overhemd. Todds zijn de dure variant maar die vind je zeker bij winkels als manfield van een ander merk wel voor leukers prijzen. Ik krijg helaas mijn man geen todds aangesmeerd. Hij heeft 1 paar gekocht voor een bruiloft vorig jaar en daarna nooit meer gedragen maar vind het hem zo leuk staan.

6. GossipGirlxoxo

Toms vind ik voor de lente en zomer ook mega leuk bij mannen! Ook die wil mijn man helaas niet dragen. En weet zeker dat als hij ze 1x aan heeft gehad hij qua draagcomfort niets anders meer wil, ik vind die schoenen echt hemels zitten voor de voeten.

7. GossipGirlxoxo

8. GossipGirlxoxo

wat een ontzettend mooie kleur. Deze kun je echt mooi combineren op meerdere soorten kleding. En ik ben gek op beige, taupe en alle kleuren in die tinten. Man en zoon hebben deze beide in het zwart en wit maar deze kleur had ik nog nooit gezien en vind ze super mooi! Nadeel van die air force 1 Nikes is dat ze zo in de mode zijn dat als er voorraad in een winkel binnen komt ze ook binnen 3 dagen weer volledig uit verkocht zijn. Volgens mij gaf @tuc alleen in haar op aan dat ze (of haar man) de Nike air force one juist absoluut niet mooi vind.

9. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Mijn man heeft maat 47/48, dus er valt veel af wat stopt bij 46. Hij houdt niet van winkelen, dus meestal neemt hij gewoon iets bij de Makro mee in de aanbieding. Die Timberlands die ik voorbij zag komen, heeft hij ook gehad.
    Dat zijn meer wat nette sneakers, voor sport heeft hij K-Swiss, Nike enzo. Daar gaat hij wel uitgebreid voor passen en op zoek.

10. Youtan

Youtan VIP lid

Jun 9, 2015
    6,496
    4,332
    113
    Female
    Mijn man heeft verschillende sneakers en schoenen. Nette schoen draagt hij van Van Lier. Sneakers van PME, maar ook van Gaastra en die zijn niet zo duur meestal tussen de €60 en €80. Dat zijn mooie en nette sneakers.

Meestal besteld mijn man bij de Wehkamp, twee verschillende maten en hop weer terug als ze niet goed zijn.

kom ook net deze site tegen:

https://shop.dress-for-less.nl/A0032510?cb.buy=1&cb.fbu=https://www.dress-for-less.nl/tommy-hilfiger-sneakers-wit/A0032510_42.html?o=D90888-31&utm_content=CBF&cb.ocb=1&cb.sid=042c4953b4a411ec9b9b3f7145403ba4&cb.vid=A0032510_42&gclid=CjwKCAjwrqqSBhBbEiwAlQeqGgJv55vaUxwCpDGGXi3EWtJ4KKeUpb8c2WJl-7eW0LedXFcOV3rbcBoCf8gQAvD_BwE&o=D90888-31&o=D90888-31&offset=0

11. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

Dec 7, 2009
    1,915
    1,667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Aan ons heb je helaas niks, mijn man draagt het liefst converse all stars, en in de winter het eerste de beste model leren schoenen die hij mooi vindt (altijd zwart)

En als ik het waag een beschadigd paar weg te mikken, want stuk, is het net een draak die op z'n schat zit

Catou likes this.
  12. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

Aug 13, 2006
    2,705
    2,383
    113
  13. Zweden

Zweden Bekend lid

Nov 14, 2011
    711
    79
    28
    Bij schoenen is goedkoop toch ook regelmatig duurkoop. Mijn man heeft een dure schoenen smaak maar doet er vervolgens jaaaaren mee waardoor het per saldo echt niet duur is. Itt een keertje sneakers van een goedkoop merk die hem dan toch niet zo lekker zitten of na één seizoen al helemaal af zijn. 80 euro is dan toch veel geld voor wat je ervoor krijgt. Misschien helpt deze redenatie om eens wat meer geld uit te geven?

14. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Wij hebben om die reden nooit witte sneakers aan. Heb 1 paar en je ziet er alles op.

Maar ik herken het zeker haha

Catou likes this.
  15. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Die van mij heeft 12 paar schoenen en elk jaar gaat de helft weg. 1seizoen met schoenen red hij echt niet.

Zelfs dure Adidas hardloop schoenen zijn in een klein half jaar klaar

16. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Decatlon kun je winkelen zonder irritatie van een verkoper die in je nek staat te hijgen.
    Die standaard sneakers kun je niet mee lopen.
    Beetje mooie wandelschoenen zitten beter

Gaan we uit dan draagt hij nette schoenen gewoon van van haren.

Die dingen zijn met 2 maanden door de hakken gesleten

17. Zweden

Zweden Bekend lid

Nov 14, 2011
    711
    79
    28
    Maar het klinkt alsof jouw man extreem is in het aftrappen van zijn schoenen. Ik vind dit niet echt gemiddeld. Overigens zie ik Adidas nou niet echt als een duur merk met goede kwaliteit eerlijk gezegd. Mijn man draagt dat ook wel eens hoor maar met duurdere nette schoenen bijvoorbeeld bedoel ik Magnanni of Floris van Bommel. Laatste merk heeft ook nette sneakers. Lijkt me heel onwaarschijnlijk dat je die zo snel zou verslijten?

18. Zweden

Zweden Bekend lid

Nov 14, 2011
    711
    79
    28
    En van Haren is echt geen kwaliteit. Veel plastic schoenen.

19. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Nee hij loopt en fietst heel veel en daar kunnen ook anwb wandelschoenen niet tegen
    Vaak blijft de schoen nog wel netjes maar zijn de zolen echt op.

Hoe zachter de zolen hoe schever ze afslijten.

Share This Page