Ah ha dat zou inderdaad nog s wat kunnen zijn, bedankt! De cognac versie vind ik best mooi ook. Ben benieuwd of ze passen, laatste keren bij manfield was 42 te klein.. valt klein volgens mij, maar dit is no stress dus wie weet.
Gabor vind ik heerlijk lopen en ziet er netjes uit. Ik heb zelf een brede voet (mt41) en kan amper nette schoenen vinden. Nu heb ik Mustang laarsjes (wel een maat groter genomen). Rieker is ook heel fijn!
Met ‘afwijkende voeten’ (dus breed of juist smal) echt naar een speciaalzaak gaan! Of online op de passende breedtemaat zoeken. Dan is er opeens veel meer keus dan je denkt. (Ik zit qua breedte tussen H en K in - in principe K, maar is bij de hak vaak te ruim - en kan genoeg vinden. Kost wel wat, maar dan is er genoeg.)
ik woon in het oosten van Nederland en koop ze bij ten Eekelder, Ziengs heeft ze ook volgens mij. Ik weet inmiddels welke maat mij past dus ik durf ze ook online te bestellen
Ik vind deze geweldig ( buurvrouw heeft de oranje ). https://www.torfs.be/nl/dames/schoenen/lage-schoenen/instappers/regarde-le-ciel-dalma-02-blauwe-instappers/337333.html https://www.torfs.be/nl/dames/schoenen/lage-schoenen/nathan-baume-beige-instappers/340413.html?cgid=Dames-Schoenen-Lageschoenen https://www.torfs.be/nl/dames/schoenen/lage-schoenen/softwaves-beige-loafers/340421.html?cgid=Dames-Schoenen-Lageschoenen https://www.torfs.be/nl/dames/schoenen/lage-schoenen/gabor-optifit-beige-instappers/336109.html?cgid=Dames-Schoenen-Lageschoenen
Vriendin van mij heeft ook hele smalle voeten en slaagt vaak bij Gabor. En ik met mijn brede voeten ook. Juist vanwege de breedtematen.
Dat heb ik wel s gedaan.. laarsjes van 270,- (durea).. draag ze niet tot nauwelijks omdat ze gewoon toch net niet mooi genoeg vind,zit toch altijd iets 'lomps' aan vind ik bij speciale schoenen. Sorry als ik iemand beledig. Oh en ik vind ze ook niet mega comfy, weet niet waar dat aan ligt.
Dank je, inderdaad leuk schoenen! Maar is vanuit België, dan zitten er waarschijnlijk flinke verzend/retourkosten op.
Heel herkenbaar… te degelijk voor mij. Uiteraard fijn voor diegene die daar wel kunnen slagen. Ik word blij van Fred de la brettoniere (heeft soms ook mooie instappers) Nikes, teenslippers en bijv die instapper die ik eerder had gepost. Ik had bij Omoda meerdere schoenen besteld en uiteindelijk 2 paar gehouden omdat ik ze allebei leuk vond en ze goed zaten (wat best knap is met mijn voeten). Die omoda schoenen zijn best plat, maar daar heb ik geen moeite mee. Ik heb ook een paar loafers van Gabor en die geven wel meer steun. Al gaat Gabor dus eigenlijk al iets teveel naar degelijk naar mijn zin… maar dat is mss ook wel logisch met meer steun.
Mss dat ze die merken ook bij jullie verkopen ? En vanaf een bepaald bedrag is het soms zonder verzendkosten
Ze zijn ook niet allemaal geweldig, net als gewone schoenen. Miskopen kun je altijd hebben. Ik heb al zoveel schoenen en merken gehad, sommige draag ik inderdaad weinig, andere tot ze versleten zijn. Ik heb nu bv. schoenen/laarsjes van Kim Verhulst, die zijn heerlijk. Van Durea heb ik hele fijne laarzen gehad, die heb ik zelfs laten verzolen, maar het paar schoenen erna was veel minder, net te stuf oid. Daarom vind ik Skechers zo fijn, die zijn bijna altijd lekker licht en soepel. Maar niet netjes en ze slijten snel.
Ik draag veel Gabor. Ik vind ze heerlijk lopen. Zeker de sneakermodellen, maar ja dat is niet wat je zoekt. Ballerina's hebben ze in heel veel soorten en die draag ik voor netjes.
Die had ik vroeger altijd! Dat die nog gemaakt worden. Lopen inderdaad heerlijk. Zal eens kijken naar een nieuw paar Verder eens met de reacties. Toms! Of anders Tamaris. Heb zelf ook smalle (en kleine) voeten. Die zitten altijd goed en lopen fijn. Net als Marco Tozzi.
Ik vind de stijl ervan leuk. Maar bestel nooit online. Ik heb een onhandige voet, dus wil goed kunnen uitproberen en verschillende modellen passen in de winkel.
Dat is echt onzin, hangt er ook vanaf welke je koopt de simpele espadrilles hebben net zoals de zgn echte weinig voetbed de andere hebben zelfs een extra zool etc erin. Ook met de gewone schoenen dus geen idee waar je dit op baseert.