Je bent niet alleen. Wat een vreselijk ieys vind ik dat. Ben nu heel blij met deze wandelsandaal van Meindl. Kost een rib, maar zit heerlijk. Of het onder de noemer "net" valt zullen de meningen over verdeeld zijn. Voor mij netjes genoeg
Dit valt voor mij onder sportief ( het is dan ook een wandelsandaal ) en mss ook wel onder praktisch maar lelijk ( persoonlijke mening e).
Ik ga mee met de Toms ! je hebt verschillende modellen, van heel casual tot wat netter. Ik vind ze persoonlijk wel aan de smalle kant vallen. Ik heb normale (ietswat smalle) voeten en ik neem bij Toms een halve maat groter omdat ze anders te strak zitten.
hahaha! ik vind ze een fijn voetbed hebben. Zeker een beter voetbed dan Converse All Stars, bijv. Het gaat meer richting sneakers. Maar misschien dat dat per model verschilt hoor!
Toms zijn niet alleen de espadrilles he, ze hebben echt heel veel verschillende soorten. Ook laarzen etc. En ik koop bijna alleen nog Toms omdat ze smal vallen en ik verder weinig andere schoenen aankan. Sandalen kopen was bijv een ramp en van Toms kan ik ze aan. Verder loop ik op Nike.
Als ik even Google op Toms, krijg ik eigenlijk alleen espadrilles te zien. Maar idd nu zag ik dat ze meer modellen hebben. De sandalen zien er wel goed uit vind ik.
Misschien helpt dat inderdaad. Ik loop best wel netjes, maar bij Toms krijg ik echt ingezakte voeten.
Ik pas elk jaar weer Gabors maar tot nu toe nog nooit een fijnzittend stel gevonden. Meestal te breed en volgens mij vaak of te groot (42) of te klein.. weet niet precies wat het is maar kan er nooit slagen.
IS dat voor een smalle voet? want de band over de voorvoet kan niet versteld worden en dan zwabber dat echt om mijn voet heen. Zeker leuk model