Onze dochter krijgt een broertje, en nu hadden we een best leuke naam vonden wij: Owen, maar goede vrienden en buren van ons hebben een zoontje gekregen en hem deze naam gegeven dus nu willen wij iets anders want dat vinden we gewoon weg niet leuk, ik was ook meteen niet meer 'één' met de naam haha. Alleen wat ?, het is zo ontzettend moeilijk! We zijn nog geen enkele naam tegen gekomen dat we denken: Ja Wauw! Onze dochter heet: Jaylin, we hopen dat jullie inspiratie hebben? Zowel Engelse als Nederlandse namen vinden wij leuk.
Ik had ook zitten denken aan Julian of Juliën, geen idee wat ml daarvan vind hoor maar ik had hem wel opgeschreven.
Noah vind ik ook erg leuk, is misschien wel iets 'soft' tegenover Jaylin? Wat ik vooral leuk vind is beide namen betekenen : Rust,Kalm
Vind Mason erg stoer! Maar vind Julian ook erg leuk... Ken een jongetje, stoer leuk ventje en die heet Skyler... Vind het zelf niks, maar misschien iets voor jou?
Jij ook nog steeds moeite met de naam lees ik Hier is het ook nog steeds niet duidelijk hoor. Zal eens even wat suggesties opdoen: Jake, Evan, Devon, Xavi, Lennox, Miller, Julen (op z'n frans), Nolan, Morris, Eliah, Ilias, Ivar, Jelle, Nout, Calen, Hidde, Teun, Tobias, Viggo, Marnix, Xander, Logan, Hayden, Tijmen, Jesper, Justin, Colton? En natuurlijk vind ik onze jongensnaam ook prachtig al past die denk ik niet zo goed bij Jaylin.
Skyler is idd niet echt leuk vind ik. Mason wel, dat sspreek je gewoon uit als Meesen toch of meeson ? Julian kan je ook op zijn Engels uitspreken..dju-li-en denk dat dat weer te ingewikkeld word voor mensen de meeste zullen Ju-li-an zeggen vind ik ook leuk maar is natuurlijk wel totaal iets anders dan de naam van onze dochter haha
Ja vreselijk he pff ik hoop dat we er ooit uitkomen haha. Nee idd jullie jongens naam is wel mooi maar dat is echt totaaaaal de andere kant als de naam van onze dochter haha. Evan is ook leuk ! Hoe zou jij dat uitspreken ?
Zo lastig haha. Hadden jullie eindelijk een naam.... Op ons lijstje stonden nog: Dax Raf Mats Tjibbe Wat ik ook leuk vind zijn: Ethan Gavin Tyler