Ik ook Alleen de spellen die op de switch staan. Op de laptop staan nog een aantal switch spellen, aan de Wii hebben we een harde schijf met rond de 100 spellen. Daarnaast de Xbox nog, de de spellen enz Nou moet ik er wel bij zeggen dat we dus bijna geen originele/fysieke spellen hebben .
Mario+Rabbids. Echt te leuk en te grappig. Alle 4 fan van hier. Er is ook een vervolg met Donkey Kong. Tactische gevechten en puzzels in de vorm van verschillende levels. Verhaallijn is ook grappig.
Nee die zijn er ook niet volgens mij. Hier 2 Nintendo switches in huis. De spellen die ik opnoemde zijn mijn spellen.
Ik en mijn vriend speelden voorheen vaak GTA. Weet iemand of er een vergelijkbaar spel voor op de switch is?
Jawel hoor die zijn er ook. Maar ik bedoel met illegale spellen gedownloade spellen. Aan onze Wii zit een harde schijf met spellen. In de switch een kaartje met spellen.
Voor de kenners; welk spel raden jullie mij aan? Mijn dochter is gek op Mario party, ik zoek een leuk spel voor haar maar kom er niet aan uit. (Ze is 6)
Er zijn veel filmpjes op YouTube over, is zo lastig uit te leggen. Je wordt er iig vrolijk en zen van! Ik heb animal crossing net binnen gekregen!!
je ben een karakter in een eigen wereldje, je moet allemaal opdrachtjes doen, heel simpel wel, visjes vangen, pakketjes bezorgen. Je bouwt zo een eigen wereldje met allemaal lieve dierenvriendjes. ik weet eigenlijk niet vanaf welke leeftijd het is, maar vanaf 6 kom je al een heel eind denk ik.
Ik heb een harde schijf aan mijn wii maar niet zoveel spelletjes, iemand nog tips over waar ik ze kan verkrijgen?
Super smash bros Super mario bros deluxe Captain toad (vind ik erg leuk, beetje puzzelen) Mario kart Nintendo labo En onze favoriet: Mario & sonic olympic games