Volgens mij man kun je nog opnieuw beginnen en gooi je iedereen er af. Moet je wel echt helemaal opnieuw beginnen
Vraagje aan degenen die Nintendo switch hebben en Just dance... Kan je dit spelen zonder camera dus alleen met de Basisset van de nieuwste switch?
wij hebben vorige week een NIntendo Switch met Mario deluxe gekocht. Onze meid van 5,5 vindt het een beetje eng. Hebben jullie tips wat beter geschikt is voor een meisje van 5? Of moeten we geduld hebben/.
Mijn dochter vind het leuk, je kan met prinsessen rijden, verschillende auto’s..Van stoere race auto’s naar echte meisjes auto’s en scooters.
Wij hebben net een switch besteld; we hebben 2 dochters, bijna 6 en 8. We willen er iig 1 spel bij kopen; welke raden jullie aan: - Mario Odyssey - Donkey Kong - Captain Toad - Mario Bros Deluxe Thanks!
Wij hebben Fortnite (speelt niemand hier) Ninjago Asphalt (vooral hubby speelt dit heel vaak) Just Dance 2019 Mario Kart (speelt niemand meer) We hadden Mario Odyssey maar ik had m uitgespeeld en kinderen keken er niet naar om. Dus weer verkocht Zelda lijkt mij leuk, maar weet niet of ik de oude of de nieuwe leuker zal vinden. Hoor verschillende meningen erover. Kwa besturing ook anders schijnt Animal Crossing ken ik nog niet, eens kijken wat dat is
Hier vinden ze van jouw lijstje eigenlijk alleen de laatste leuk. Ik heb een zoon (8) en dochter (7). Zoon speelt graag Fortnite en Mario Kart. Dochter vind Animal Crossing, Kirby en Mario Kart geweldig. Samen spelen ze heel soms Mario bros Deluxe.
Ik zou dan voor mario odyssey of mario deluxe gaan. Mario odyssey wordt hier niet meer gespeelt maar verkopen willen ze hem ook niet. Mario deluxe wordt wel veel gespeeld.
Mario Odyssey is gewoonweg het Nintendo switch spel. Je wil niet weten hoeveel uur mijn zoon erop heeft zitten met dat spel.
Mag ik vragen waar je die besteld hebt? Ik lees dat het overal uitverkocht is.... zelfs op MP allemaal nep advertenties..
Zou ik ook graag willen weten! Weet iemand trouwens als je een switch overneemt met spellen die digitaal gekocht zijn of je die spellen opnieuw erop kan zetten mocht er iets met de switch gebeuren of ben je ze dan kwijt? Ik heb gelezen dat ze aan je switch account gekoppeld zijn maar verder snap ik er niet zoveel van.