Ik ben op zoek naar een pakketje met leuke kleertjes voor een meisje! Maatje 86.. Liefst voor voorjaar/zomer
misschien zit er iets bij voor je. Advertenties van moonzstore uit 's-gravenhage , Zuid-Holland - Marktplaats.nl
Hierbij een link naar mijn advertenties op Marktplaats. Misschien zit er iets voor je bij. Een hoop echt maar één tot een paar keer gedragen. Alles vlekvrij en komt uit een rookvrij huis. Laat het maar weten. Advertenties van Petra Reijn uit 's-gravenhage , Zuid-Holland - Marktplaats.nl
hoi hoi ik heb veel kleding voor een meisje roep maar ik heb niets op foto maar kan wel een mooi pakket samen stellen voor je pb maar
hier staat alles in maat 68 wat ik heb Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! en heb maat 74 ook gelijk even gefotografeerd, misschien heb je daar ook al iets aan? Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! ik hoor wel van je!
hier maatje 86: Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! en maat 92: Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! ik hoor wel als je er iets mee wilt!