Geke heeft dit jurkje gezien, ik vind het ook heel mooi, maar vind het teveel weghebben van het rokje en ik wil niet teveel dezelfde dingen in de kast deze winter anders ben ik het snel zat: View attachment 162637
maar Lynn, toch zeker 80/86 dan van combi maten of valt het zo groot? ze zit nu in 74 en sommige dingen al 80.
ja, ik snap je trouwen shoor, dat het anders teveel hetzelfd ewordt zou ik ook niet doen. vind jouw setje ook meer voor een 'groter' meisje en het jurkje leuk voor mijn humpie als ze net kan staan.
O, sorry andere combimaat is natuurlijk 86/92... Hmm dat is wel groot. 74/80 maarvproberen Op de site staat 74/80 tot 12 mnd en 86/92 is 1/2 jaar. Dat is ze wel deze herfst/winter 1,5 jaar...
Deze wilde ik al heel lang, nu maar voor volgend jaar besteld. Donkerblauw staat mijn dochter zo mooi. S&D Le Chic Girls jurk | kleertjes.com# Welcome! | kleertjes.com Met dit rokje Welcome! | kleertjes.com En voor mijn zoon nog een shirtje van Pointer. Toch maar even gebruik gemaakt van de korting. Helaas was dat ene rokje van TDDB al weg, maar deze vind ik ook erg leuk. Ik blijf kopen zeg met al die kortingen
Allebei ook echt mijn smaak Jingels!! Ik zat ook nog over dat rokje te dubben maar heb al een TDDB setje voor volgend jaar...
@lynn: ja geweldig he. Jij hebt dat rokje van TDDB, ik heb nou toch wel spijt dat ik hem een maand geleden niet gekocht heb,maarja zo blijft het he IK vind S&D le chic toch ook wel erg mooi hoor, en het blijft ook mooi vind ik. @geke: ik zou dat jurkje zeker doen! Dat rokje inderdaad voor ietsjes ouder.Ik moet even kijken hoe je dochter eruit ziet hoor.... even je album bekijken zo. Ik vind grijs persoonlijk heel mooi, maar het moet je kind wel staan vind ik. Bij de dochter van Lynn vind ik het heel mooi staan ( ik denk dat je dochter qua kleur een wintertype is LYnn, afgaande op de kleuren wit/grijs/zwart die ze heel goed kan hebben). MIjn dochter is toch meer een Herfsttype. Donkerblauw en paars zijn bijvoorbeeld echt haar kleuren.
Ja klopt Jingels, ze kan grijs, zwart en donkerblauw heel goed hebben...Maar vind dat setje van vandaag (lichtblauw met rood en wit) toch ook super leuk bij haar staan.
@ Miffy, ohhhh gefeliciteerd!!! Wat een prachtig meisje weer! Veel geluk met elkaar! @ Mirell, hihi, zooo herkenbaar! Hier ook geen oud spul en 2 weken terug in Frankrijk vonden ze Lisa ook alke x al zo mooi sochtends vroeg met dr haartjes ingevlochten enzo als we broodjes gingen halen Maar je meisje zag er weer prachtig uit!! @ Lynn, de rokjes zijn erg leuk, de jottum blouse vind ik iets te... (vorige topic)
@lynn: ik vind het een mooie set maar op één of andere manier vind ik die kleur blauw toch niet echt haar kleur blauw. Ik vind marine toch mooier bij haar staan. Maar das persoonlijk he